این خانواده اهل گلپایگان و مسافر بودند و در ساعت ۲۰:۳۳ در تاریکی شب برای شنا به دریا رفتند و دچار حادثه غرق شدگی شدند که به رغم تلاش‌های صورت گرفته توسط ناجیان غریق، متاسفانه پدر ۴۱ ساله خانواده جان خود را از دست داد و دختر ۱۴ ساله‌شان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بندرانزلی بستری شد.

مرگ پدر و بستری شدن دختر خانواده گلپایگانی در اثر غرق شدگی

رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی از مرگ تلخ پدر و بستری شدن دختر خانواده گلپایگانی در اثر غرق شدگی در ساحل دریای خزر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام نو کامبیز راحمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه شنای یک خانواده گلپایگانی در ساحل غازیان آن هم در تاریکی شب، حادثه‌ای تلخ را رقم زد.

وی افزود: این خانواده اهل گلپایگان و مسافر بودند و در ساعت ۲۰:۳۳ در تاریکی شب برای شنا به دریا رفتند و دچار حادثه غرق شدگی شدند که به رغم تلاش‌های صورت گرفته توسط ناجیان غریق، متاسفانه پدر ۴۱ ساله خانواده جان خود را از دست داد و دختر ۱۴ ساله‌شان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بندرانزلی بستری شد.

راحمی‌پور با ابراز ناراحتی شدید از وقوع حوادث غرق‌شدگی به دلیل عدم آگاهی و توجه به نکات ایمنی مربوط به شنا در دریا، از مسافران و شهروندان خواست تا با بی‌احتیاطی، کام خود و خانواده‌هایشان را تلخ نکرده و خاطرات و حوادث ناگواری را در روزهای خوش سفر خود، رقم نزنند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***