با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد؛ یک زن ۳۶ ساله و یک مرد ۳۷ ساله غیربومی در یک منزل ویلایی اجاره‌ای با سلاح گرم به قتل رسیدند.

زن و مرد جوان به طرز مرموزی در ویلای اجاره‌ای به قتل رسیدند

رئیس‌جمهور امروز چهارشنبه در پایان برنامه‌های سفر به مشهدالرضا، در محل موکب حضرت نجمه خاتون که به همت جمعی از دختران دهه هشتادی اداره می‌شود، حضور یافت و ضمن آشنایی با فعالیت‌های این دختران با زنان و دختران زائری که به منظور شرکت در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) به این شهر سفر کرده و در این محل اقامت داشتند، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: بامداد امروز (چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه) در پی اعلام وقوع قتل در یک منزلی ویلایی در کفترود پیر بازار شهر رشت، کارآگاهان آگاهی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد؛ یک زن ۳۶ ساله و یک مرد ۳۷ ساله غیربومی در یک منزل ویلایی اجاره‌ای با سلاح گرم به قتل رسیدند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان تصریح کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را برای بررسی موضوع و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز کردند و به محض روشن شدن ماجرا، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***