در این مطلب شاهد تصاویری از ترافیک عجیب در اتوبان رشت - تهران خواهید بود.

ترافیک سنگین در اتوبان رشت - تهران در منطقه امامزاده هاشم + عکس

به گزارش سلام نو، بعد از تعطیلات پنج روزه و سفر میلیون‌ها هموطن به شهرهای شمالی به خصوص گیلان، مسافران بار سفر را بستند و به سمت خانه‌های خود حرکت کردند.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ما با اشاره به تردد بالای خودروها در سطح محورهای مواصلاتی استان گیلان به دنبال تعطیلات هفته اخیر، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۰ لغایت ۱۵ شهریورماه شاهد ورود ۴۷۸ هزار و ۴۲ خودرو به گیلان و خروج ۳۹۳ هزار و ۷۴۴ خودرو از گیلان بودیم.

وی با بیان اینکه خروج خودروها از گیلان از صبح آغاز شده است، افزود: شاهد ترافیک فوق سنگین در محور رشت به امامزاده هاشم در حدفاصل تقاطع سراوان تا سه راهی سنگر و پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین از ترافیک سنگین در ورودی و داخل شهر رودبار و شهر لوشان نیز خبر داد و گفت: ترافیک در محور امامزاده هاشم به رشت در محدوده دوربرگردان سراوان نیز فوق سنگین بوده و ۹ کیلومتر طول دارد.

نیک فهم از یکطرفه شدن محور آزادراه رودبار - منجیل خبر داد و بیان کرد: مسیر آزادراه رشت - قزوین در محدوده شهر رودبار به صورت موقت از شمال به جنوب در لاین مخالف بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه تغییر این مسیر به صورت موقت بوده و تا فردا ادامه دارد، عنوان کرد: در حال حاضر تردد در سایر محورهای استان عادی و روان است.

بعد از تعطیلات پنج روزه و سفر میلیون‌ها هموطن به شهرهای شمالی به خصوص گیلان، مسافران بار سفر را بستند و به سمت خانه‌های خود حرکت کردند.

تصاویری از ترافیک عجیب در اتوبان رشت - تهران

تصاویر زیر با استفاده از هلی‌شات، نمایی متفاوت و عجیب از ترافیک سنگین جاده رشت-قزوین را نشان می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***