مجموع بدهی این زندانیان حدود ۲ میلیارد تومان بود که با تلاش مددکاران بیش از ۶۵۰ میلیون تومان تخفیف از شکات أخذ شد، همچنین مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان نیز توسط مراجع قضایی قبول اعسار انجام پذیرفت، مبلغ ۲۰ میلیون تومان نیز تأمین و کمک ستاد دیه استان هم بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بود.

۲۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های فارس آزاد شدند

در سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) با کمک ۲۵۰ میلیون تومانی خیر یزدی، موجبات آزادی ۲۰ زندانی مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های شیراز و شهرستان‌های تابعه استان فارس فراهم شد.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنی، مدیرکل زندان‌ها و مدیر ستاد دیه ستان فارس در آیین رهایی این زندانیان گفت: به یقین این توفیق خدایی است که نیازهای مردم را به سوی خیرین هدایت می‌کند و باید اذعان داشت، دست نیاز نیازمندان نخست به طرف خداوند سبحان کشیده شده و این خداست که آن دست را در دست نیکوکار گذاشته است.

اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: اینکه دغدغه‌مند گرفتاری مردم و تلاشگر رفع آن باشیم یک مسئولیت و وظیفه اجتماعی بر دوش آحاد جامعه است و موجب امیدواری و مباهات است که جامعه خیرین هستند و علی رغم مشکلات اقتصادی و مالی، در رفع مشکلات مردم به ویژه زندانیان جرائم غیر عمد همت می‌گمارند.

وی از یک، فعال نیکوکار فضای مجازی که اهتمام ویژه در هدایت خیران برای آزادی زندانیان نیازمند و غیرعمد دارد به صورت ویژه تشکر کرد.

به گزارش تسنیم مجموع بدهی این زندانیان حدود ۲ میلیارد تومان بود که با تلاش مددکاران بیش از ۶۵۰ میلیون تومان تخفیف از شکات أخذ شد، همچنین مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان نیز توسط مراجع قضایی قبول اعسار انجام پذیرفت، مبلغ ۲۰ میلیون تومان نیز تأمین و کمک ستاد دیه استان هم بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بود؛ و این چنین شد که کمک ۲۵۰ تومانی خیر یزدی برکت یافت و موجبات آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد را از زندان‌های شیراز و شهرستان‌های تابعه استان فراهم کرد.

انتهای پیام/۴۲۴

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***