از دیرباز کاشت مو سنتی به‌عنوان روشی موفق و تضمینی، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است؛ اما دوران نقاهت، ماندگاری جراحی در بانک مو و تراشیدن سر، مانع از رواج بیشتر این روش از کاشت مو گردید.

راهنمای کامل کاشت موی بلند با نتایجی شگفت‌انگیز

با پیشرفت علم و جهت بهبود شیوه کاشت مو، جدیدترین متدها پدید آمدند؛ امروزه با پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، شیوه کاشت موی بلند نیز مرسوم شده است. این روش بدون نیاز به کوتاهی مو، مراقبت‌های ویژه و دوران نقاهت، بهترین روش برای افراد مختلف خواهد بود؛ اما انجام این کاشت پرطرفدار تنها در کلینیک‌های مجهز به تجهیزات و امکانات ویژه فراهم است. اگر تصمیم دارید کاشت مو را با جدیدترین روش‌ها و بدون هیچ ریسک و مشکلی تجربه کنید تا انتها با ما همراه باشید.

آیا امکان کاشت موی بلند وجود دارد؟

در سال‌های اخیر روش‌های بسیاری برای کاشت مو امتحان شده است؛ هر یک از این روش‌ها با مزایا و معایب متعددی همراه هستند. روش FUT قدیمی‌ترین و رایج‌ترین روش برای کاشت شناخته می‌شود که به‌صورت نواربرداری از قسمت بانک مو صورت می‌گیرد. این روش کاشت با جراحی و خونریزی همراه است و علاوه‌بر دوران نقاهت به مراقبت‌های ویژه نیاز دارد؛ اما گزینه‌ای اقتصادی و مقرون به‌صرفه خواهد بود. با گذشت سال‌ها و پیشرفت علم، روش FUE وارد بازی شده است؛ این روش بدون جراحی و خونریزی انجام می‌شود.

بنابراین اگر تنها ترستان از کاشت، خونریزی و دوران نقاهت است، FUE می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. FUE برای افرادی مناسب است که با کوتاهی مو مشکلی نداشته باشند؛ چراکه شرط انجام این روش، تراشیدن موهای پشت سر شماست. اگر FUE به کارتان نمی‌آید، منتظر بمانید؛ تغییر بزرگ در راه است. امروز با ظهور روشی جدید از تکنیک FUE، تمامی موانع برای کاشت مو کنار زده شده است. شما می‌توانید بدون درد و خونریزی، بدون نیاز به مراقبت و دوره نقاهت و کوتاه‌کردن موهایتان، کاشت انجام دهید؛ آیا این واقعیت دارد؟

راهنمای کامل کاشت موی بلند با نتایجی شگفت‌انگیز

روش کاشت با موی بلند

ممکن است دور از تصور باشد که بدون هیچ درد و خونریزی و نیاز به مراقبت، آن هم با موی بلند کاشت انجام شود؛ اما این واقعیت دارد. در سال‌های اخیر با پیشرفت علم شاهد تغییرات خیره‌کننده‌ای در صنعت زیبایی هستید، امروز شما می‌توانید بدون نگرانی از تراشیدن موهایتان، کاشت با مو بلند را تجربه کنید. این روش از تکنیک FUE، کاشت مو بدون تراشیدن سر را برای شما فراهم می‌سازد. در این روش استخراج گرافت‌ها با تکنیک اوسیلیشن صورت می‌گیرد و موهای بلند در محل مورد نظر پیوند داده می‌شوند.

معمولا افراد شاغل و پرمشغله از طرفداران این روش هستند؛ این دسته از افراد به‌دلیل کمبود وقت و حضور در اجتماعات مختلف، به ظاهری آراسته نیاز دارند. از این‌رو حضور در بیزینس‌های فعال با موهای تراشیده، خوشایند نخواهد بود. این دسته از افراد زمانی برای استراحت و گذراندن دوران نقاهت ندارند؛ بنابراین باید پس‌از انجام کاشت مو به زندگی عادی، کار و فعالیت‌های روزمره خود برگردند. جدیدترین روش کاشت مو این امکان را برای زیباجویان فراهم می‌کند تا بلافاصله پس‌از انجام پروسه کاشت، به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند. توجه داشته باشید این روش از حساسیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین باید در کلینیک‌های مجهز و زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب این پروسه را طی کنید. واضح است انجام این روش از کاشت با تجهیزات ویژه نیازمند زمان و هزینه بیشتری خواهد بود؛ اما نتایج به‌دست‌آمده نیز می‌تواند شما را به وجد بیاورد.

مزایا کاشت با موی بلند

اکنون که نگاهی به روش‌های قدیمی انداختید و با جدیدترین روش کاشت مو آشنا شدید، انتخاب شما کدام گزینه خواهد بود؟ فکر می‌کنید چرا کاشت موی بلند انتخاب اول اکثریت افراد است و چرا تنها انتخاب خانم‌ها خواهد بود؟ واضح است افراد به‌ویژه خانم‌ها از تراشیدن موی سر و کوتاه‌کردن آن هراس دارند و در برابر این موضوع مقاومت نشان می‌دهند؛ بنابراین می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد. اکنون با دیگر مزایا کاشت با موی بلند آشنا شوید:

  • مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایا روش کاشت مو بدون تراشیدن سر و با موی بلند، عدم نیاز به دوران نقاهت است. افراد با استفاده از این روش می‌توانند بازگشت سریع به زندگی روزمره و فعالیت‌های روزانه خود را تجربه کنند. علاوه‌بر این عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت‌های طولانی می‌تواند بزرگ‌ترین مزیت این روش باشد.
  • با استفاده از رو ش کاشت بدون نیاز به تراشیدن مو، می‌توانید استایل اصلی موهایتان را حفظ کنید. به این صورت می‌توانید بدون تغییرات ظاهری چشم‌گیر، دوره درمان خود را کامل کنید. این موضوع برای خانم‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ کوتاهی و تراشیدن موها، مانع از حضور آن‌ها در مکان‌های اجتماعی و ادامه‌دادن به زندگی عادی آن‌ها خواهد بود.
  • افرادی که این روش را برای کاشت مو انتخاب می‌کنند، نیاز به انتظارکشیدن برای رشد مجدد موها و دیدن نتیجه نهایی نخواهند بود. آن‌ها پس‌از اتمام پروسه کاشت می‌توانند خود را با موهای پرپشت و ظاهر جدید تماشا کنند و از نتیجه به‌دست‌آمده لذت ببرند.

مراحل کاشت و نتیجه نهایی

اگرچه پس‌از پروسه کاشت با موی بلند می‌توانید نتیجه نهایی را مشاهده کنید؛ اما این پروسه اینجا به اتمام نمی‌رسد. برای اینکه بتوانید پذیرش فولیکول‌های مو و رشد مجدد آن‌ها را ببینید باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • ماه اول

لازم است در طول ماه اول، دستورالعمل‌های پزشکی را به‌خوبی رعایت کنید. ممکن است با تورم و قرمزی در چند روز اول مواجه شوید؛ اما جای هیچ نگرانی نیست، تورم و و قرمزی به‌سرعت فروکش خواهند کرد. چنانچه در این دوره دچار ریزش مو شده‌اید، کاملا طبیعی است؛ موهای جدید شما در حال شکل‌گیری هستند.

  • ماه دوم

پیش‌از شروع ریزش موهای قدیمی و جایگزینی موهای جدید، موهای پیوندی شما در مرحله استراحت قرار دارند. بنابراین ممکن است به‌صورت نازک رشد کنند؛ این موضوع نگران‌کننده نخواهد بود، برای دیدن موهای ضخیم و سرزنده باید کمی منتظر بمانید.

  • ماه سوم

اکنون فرایند بهبودی شما به پایان رسیده است و موهای جدید در حال رشد هستند. موهای شما به‌صورت پرزدار و ظاهری نازک قابل مشاهده خواهند بود.

  • ماه چهارم

در ماه چهارم می‌توانید موهای ضخیم در ناحیه گیرنده را مشاهده کنید. موهای جدید نازک و پرزدار هستند؛ بنابراین تشخیص آن‌ها از موهای قدیمی کمی دشوار است.

  • ماه پنجم الی دوازدهم

در این دوره از کاشت، موهای پیوندی روند رشد خود را ادامه می‌دهند. ممکن است به یک‌سال زمان نیاز داشته باشید تا بتوانید نتایج کامل کاشت با موی بلند را مشاهده کنید.  

راهنمای کامل کاشت موی بلند با نتایجی شگفت‌انگیز

تصویر جوانی با کاشت موی بلند

واضح است موهای شما زیبایی چهره‌تان را تکمیل می‌کند؛ از این‌رو کم‌پشتی و طاسی می‌تواند تاثیر مستقیمی بر اعتمادبه‌نفس شما داشته باشد. امروز با پیشرفت علم، برای کاشت مو نیازی به زمان زیاد یا گذراندن دوران نقاهت طولانی نخواهید داشت و می‌توانید در سریع‌ترین زمان به زندگی عادی خود برگردید. مهم‌تر از همه کاشت با مو بلند شما را با چالش کوتاهی یا تراشیدن سر روبه‌رو نمی‌کند و شما می‌توانید با همان ظاهر همیشگی به کار و فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

برای انجام این پروسه، انتخاب کلینیک معتبر و مجهز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین پیش‌از هر اقدامی بهترین کلینیک موجود را پیدا کنید. در این موضوع ما می‌توانیم به شما کمک کنیم؛ کلینیک تصویر جهانی تنها کلینیک فعال در انجام تکنیک کاشت با موی بلند است. این مجموعه زیر نظر متخصص ماهر و مجرب دکتر محسن پیروزهاشمی مدیریت می‌شود؛ بنابراین می‌توانید بدون هیچ نگرانی، جوانی دوباره را تجربه کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***