رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان کمک به دولت را در چارچوب‌های قانونی وظیفه خود می‌دانند که در رای اعتماد به کابینه خود را نشان داد. موفقیت دولت موفقیت مجلس و کشور خواهد بود.

قالیباف: نمایندگان مجلس کمک به دولت را وظیفه خود می‌دانند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس گفت: فرارسیدن ماه پربرکت ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان را تبریک عرض می‌کنم. آغاز هفته وحدت را تبریک می‌گویم. امروز غزه پایتخت قلب مسلمانان جهان است. آرمان اصلی اهل تسنن و تشیع و فرق اسلامی متوقف ساختن طولانی ترین نسل کشی تاریخ بشر توسط رژیم صهیونسیتی است. وحدت مسلمانان بر سر آزادسازی قدس شریف خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان کمک به دولت را در چهارچوب های قانونی وظیفه خود می‌دانند که در رای اعتماد به کابینه خود را نشان داد. موفقیت دولت موفقیت مجلس و کشور خواهد بود. انتصاب‌های رده میانی دولت نیز باید مطابق وفاق صورت گیرد. مجلس نیز در کمیسیون های تخصصی بر حسن اجرای قوانین موضوعه و انتصاب اشخاص نظارت خواهد کرد. امیدواریم مدیرانی متعهد، متشخص و مومن به انقلاب انتخاب شوند.

قالیباف تصریح کرد: با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر حکمرانی قانومند در فضای مجازی، شورای عالی فضای مجازی و هیأت دولت باید نقشه راهی در این زمینه مشخص کنند و لایحه های مورد نظر خود را سریعا به مجلس ارسال کنند.

رئیس مجلس گفت: پرتاب ماهواره چمران یک و قرار گرفتن در مدار زمین را به مجاهدان وزارت دفاع، نیروهای مسلح و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم. همچنین افتخار آفرینی تیم پارالمپیک ایران و تیم والیبال نشسته ایران و رکوردشکنی خانم ساره جوانمردی را تبریک عرض می‌کنم.

ادامه دارد...

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***