کیوان ساکت‌اف مجری، بازیگر همسر شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون در یک مصاحبه‌ای خاطراتی از دوران مجری‌گریش با نوید محمدزاده صحبت کرد این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

خاطره‌ جالب و جذاب کیوان ساکت‌اف درباره روزهای مجری‌گریش با نوید محمدزاده در تلویزیون + فیلم

به گزارش سلام نو، کیوان ساکت اف متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۷ در تهران، مجری است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن می باشد که با حمایت برادرش وارد صدا و سیما در قامت مجری شد و حالا در عرصه بازیگری می درخشد.

کیوان ساکت اف در شهر تهران به عنوان فرزند آخر به دنیا آمده است و حالا ساکن شهر کرج می باشد، پدرش معلم و مادرش خانه دار می باشد.

دو برادر دارد که یکی (مسعود) تهیه کننده صدا و سیما و دیگری دکترای فلسفه دارد و می گوید فامیلی ام «ساکت اف» ربطی به روس ها ندارد.

زمان که دانش آموزش مقطع سوم راهنمایی بود بازیگری را در آموزشگاه سینمایی هنر هفت با مدیریت برادرش در کرج شروع کرد.

او درس بازیگری را زیر نظر استاد قنبری یاد گرفت.
ما یک تائتر کار می کردیم که آن را در دانشگاه سوره اجرا کردیم پس از اینکه کار ما خوب شد فرستاده شدیم به جشنواره شاهرود آنجا آقای رضا فیاضی کار من را دید، خوشش آمد و مرا برای کار تئاتری خودش انتخاب کرد.

پس از آنکه در جشنواره تئاتر کودک اصفهان رفتیم، در آنجا هم تهیه کننده شبکه یک مرا دید و انتخاب کرد، اینگونه شد که وارد تلویزیون شدیم.

اولین بار در قامت مجری با اجرای برنامه «ما دو تا» وارد تلویزیون شد.

سپس «سلام بهار» برای شبکه یک و «بوم سفید» را برای جام جم کار کرد و کنار محسن افشانی نیز مدتی در قامت زوج موفق اجرا درخشیدند.

سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۰ ساله بود برای اولین بار بازیگری را در فیلم «دویدن در میان ابرها» تجربه کرد و سال ۱۳۹۶ دوباره با سریال بازگشت به عرصه هنرپیشگی بازگشت در سال ۱۳۹۷ هم اجرای برنامه «زمانی برای خندیدن» را در شبکه سه برعهده داشت.

کیوان ساکت اف در آخرین روزهای اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر ازدواج خود با خانم شیدا خلیق (بازیگر) را با انتشار عکس های مراسم خود رسانه ای کرد
این زوج پنج سال باهم اختلاف سن دارد، کیوان ۳۶ ساله و خانم خلیق ۳۱ ساله هستند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***