چالوس از زیباترین شهرهای شمالی است که محبوبیت زیادی میان مسافران دارد. در این شهر چندین اقامتگاه وجود دارد که از میان آن‌ها بهترین هتل ساحلی چالوس را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین هتل ساحلی چالوس ⭐ رویایی تکرار نشدنی

چالوس یکی از گردش‌پذیرترین شهرهای شمالی است که جذابیت‌های زیادی برای مسافران دارد. از جنگل‌های سرسبز و بکر و سواحل آرامش‌بخش آن گرفته تا امکانات تفریحی موجود در نمک آبرود، هر یک به نوعی سبب جذب توریست در این منطقه شده است. رزرو هتل چالوس امکانی به شما می‌دهد تا برای چند روز از ترافیک و هوای آلوده در امان باشید و در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا از حضور در طبیعت لذت ببرید. بهترین هتل ساحلی چالوس گزینه‌ای مناسب برای اقامت در این شهر دوست‌داشتنی است که فرصتی برایتان فراهم می‌کند تا در کمترین زمان خود را به ساحل برسانید.

۱- هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر است که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۵۴ برمی‌گردد. این هتل باسابقه در ابتدا با نام هتل هایت خزر و به عنوان عضوی از گروه هتل‌های هایت افتتاح شد و پس از انقلاب به پارسیان تغییر نام داد. هتل پارسیان خزر در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد تا همچون روزهای نخست فعالیت خود کم و کسری در ارائه خدمات به مهمانان نداشته باشد.

ساختمان این هتل ۵ ستاره شامل دو بال غربی و شرقی است که مجموعاً ۱۶۴ واحد اقامتی دارد. هتل پارسیان خزر در حاشیه دریای مازندران و منطقه تفریحی نمک آبرود قرار گرفته است و بهترین هتل ساحلی چالوس با امکاناتی پیشرفته و به‌روز است.

واحدهای این هتل نمک آبرود نه‌تنها چشم‌اندازی زیبا رو به دریا دارند؛ بلکه از یک‌سو نمایی تماشایی از جنگل را نیز روبه‌روی چشمانتان قرار می‌دهند که تصویر آن آرامش خاصی را به وجودتان می‌دهد. این هتل لوکس در فضایی دلنشین و آرام دارد و با بهترین امکانات از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل پارسیان انتخاب نخست بسیاری از مسافران برای اقامتی مجلل در چالوس به شمار می‌رود.

بهترین هتل ساحلی چالوس ⭐ رویایی تکرار نشدنی

۲- هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره چالوس است که در سال ۱۳۹۶ در ۱۰۰ متری دهکده گردشگری نمک آبرود آغاز به کار کرد. ساختمان ۱۶ طبقه این هتل ویویی بی‌نظیر رو به کوه‌های پوشیده از درخت دارد و دارای ۱۵۰ واحد اقامتی است. اگرچه هتل ونوس پلاس چسبیده به دریا نیست، اما فاصله آن تا دریا با ماشین تنها ۱۰ دقیقه است. این هتل ۵ ستاره امکاناتی کامل، دکوراسیونی لوکس، فضای سبزی جذاب و اتمسفری دل‌انگیز دارد که از اقامت در آن خسته نمی‌شوید. اگرچه هتل ونوس پلاس را نمی‌توان در دسته هتل‌های ساحلی قرار داد، اما این هتل تنها هتل نوساز ۵ ستاره چالوس است که مسافران آن را به دیگر هتل‌های شهر ترجیح می‌دهند.

بهترین هتل ساحلی چالوس ⭐ رویایی تکرار نشدنی

۳- هتل نارین چالوس

هتل دو ستاره نارین بهترین هتل ساحلی چالوس در ابتدای هچپرود، ۷ کیلومتر مانده به نمک آبرود است. این هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و اقامتگاهی زیبا در نزدیکی دریای مازندران است.

هتل نارین چالوس دارای ۲۰ واحد اقامتی است که شامل انواع اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته معمولی رو به دریا، اتاق‌های دو تخته رویال، اتاق‌های سه تخته و چهار تخته می‌شود. قیمت اتاق‌های این مجموعه بسته به اندازه، ظرفیت، چشم‌انداز و امکانات آن‌ها متفاوت است؛ بنابراین هم با قیمت اقتصادی و هم گران می‌توان نسبت به رزرو اتاق در هتل نارین چالوس اقدام کرد که انتخاب هر کدام از آن‌ها به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

یکی از مزیت‌های این هتل ساحلی، ضمن نزدیکی‌اش به دریا، فاصله کم آن تا نمک آبرود است. هتل نارین چالوس از موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و دسترسی آسانی به سد زوات، پارک جنگلی فین و ساحل خزر دارد. این هتل امکانات مناسبی متناسب با درجه هتل دارد و در طول فعالیت خود توانسته رضایت نسبی مسافران را جلب کند.

توجه کنید که هتل دو طبقه نارین چالوس فاقد آسانسور است و برای رفت و آمد به اتاق‌های آن باید از پله استفاده کرد. این هتل دو ستاره فضایی امن و دلچسب و پرسنلی حرفه‌ای و خونگرم دارد و اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهد.

هتل نارین را می‌توان بهترین هتل ساحلی چالوس دانست که با محیط دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش خود توانسته سبب رضایت مهمانان شود. از امکانات این هتل دو ستاره می‌توان به پارکینگ و اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در راهروی طبقات خدمات لاندری، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. همچنین در هتل نارین چالوس ضمن وجود رستوران و سالن صبحانه خوری در طبقه همکف، رستوران و کافه در فضای باز نیز وجود دارد که امکانی به شما می‌دهد تا با ویویی رو به دریا و در کمال آرامش غذایی خوشمزه نوش جان کنید.

بهترین هتل ساحلی چالوس ⭐ رویایی تکرار نشدنی

۴- هتل آپارتمان کوشال چالوس

هتل آپارتمان کوشال در سال ۱۳۸۸ در نزدیکی ساحل فرج ‌آباد افتتاح شد. این هتل از ۴ بلوک ۵ طبقه تشکیل شده که روی هم رفته دارای ۷۰ واحد اقامتی است. اتاق‌های هتل ۳ ستاره کوشال شامل اتاق‌های دو خوابه بهار خواب، آپارتمان‌های دو خوابه چهار نفره، آپارتمان‌های دو خوابه پنج نفره و آپارتمان‌های شش نفره می‌شود.

هتل آپارتمان کوشال جزو بهترین هتل ساحلی چالوس است که برای رفاه حال مهمانان خود ضمن فراهم کردن پارکینگ اختصاصی و سالن ورزشی، رستوران و کافه نیز در محوطه راه‌اندازی کرده است. این رستوران و کافه در نزدیکی دریا واقع شده‌اند و فضایی آرامش‌بخش و دلنشین دارند.

هتل آپارتمان کوشال تا ساحل فرج آباد تنها ۲۰ متر فاصله دارد که همین امر اقامت در آن را دلچسب‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. مهم‌ترین مزیت این هتل ۳ ستاره را می‌توان موقعیت جغرافیایی آن دانست که علاوه بر نزدیکی به دریا و جنگل، دسترسی خوبی به فروشگاه لایکو، بازار چالوس و مرکز خرید ایران کتان نیز دارد.

بهترین هتل ساحلی چالوس ⭐ رویایی تکرار نشدنی

۵- خانه مسافر یاس چالوس

خانه مسافر یاس در سال ۱۳۹۰ در فاصله ۱۱۰ متری از ساحل دریای خزر افتتاح شده است. این هتل دارای ۶ طبقه و ۱۳ واحد آپارتمان است و فضای امنی را برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است. پارکینگ اختصاصی، روم سرویس، اینترنت در لابی و پذیرش ۲۴ ساعته برخی از امکانات خانه مسافر یاس است. خانه مسافر یاس از هتل‌های اقتصادی چالوس است که نباید انتظار ارائه امکانات لوکس از آن داشت. این هتل در میدان شیخ حداد، خط ساحلی آرام قرار گرفته و واحدهای آن چشم‌اندازی رو به دریا و خیابان دارند.

۶- هتل آپارتمان ساسان چالوس

هتل آپارتمان ساسان از دیگر هتل‌های چالوس در نزدیکی دریا است. این هتل ۵ طبقه و ۲۲ واحد اقامتی دارد و از امکانات مناسبی برخوردار است. آشپزخانه، تراس، عایق صدا، یخچال، کتری و قوری، امکانات شست‌وشوی ظروف، ملزومات بهداشتی، مبلمان و تلویزیون برخی از امکانات موجود در واحدهای این مجموعه است. هتل آپارتمان ساسان در کیلومتر ۳ جاده تنکابن و روبه‌روی شهرک شهید رجایی واقع شده و موقعیت مکانی خوبی دارد.

۷- هتل آپارتمان فلامینگو چالوس

هتل آپارتمان فلامینگو در سال ۱۳۹۵ در انتهای بلوار دریا، سه‌راه موج به بهره‌برداری رسیده است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۲ واحد آپارتمانی است که همه واحدهای آن تراسی رو به دریا دارند. هتل آپارتمان فلامینگو تا پارک جنگلی چالوس ۱۰ کیلومتر و تا نمک آبرود حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. همچنین دقت کنید که این هتل آپارتمان در بخش ورودی دارای ۱۲ پله است.

با رزرو هتل آپارتمان فلامینگو شما می‌توانید اقامتی راحت را در نزدیکی دریا تجربه کنید. واحدهای این مجموعه شامل سوئیت‌های یک خوابه دو نفره، سوئیت‌های یک خوابه سه نفره، سوئیت‌های دو خوابه چهار و پنج نفره می‌شود که چشم‌اندازی رو به جنگل و دریا دارند. هتل آپارتمان فلامینگو بهترین هتل ساحلی چالوس در انتهای بلوار رادیو دریا است که امکانات نسبتا خوبی را برای مهمانان در نظر گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***