رییس جمهور گفت: امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی ایران به جایی رسیده است که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به خاک ما را در سر نمی‌پروراند.

پزشکیان: ارتش و نیروهای مسلح باعث امنیت ایران بزرگ هستند / اسرائیل را سر جای خود می نشانیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در مراسم امروز رژه نیروهای مسلح در حرم امام(ره) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، بزرگ‌ترین فداکاری‌ها در سرتاسر کشور رخ داد و دشمن در نهایت به ناامیدی رسید. ارتش و نیروهای مسلح ما، همان‌طور که مولای متقیان حضرت علی (ع) فرموده‌اند، زینت و عزت سرزمین و باعث امنیت ایران بزرگ هستند.

وی ادامه داد: نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و سپاه قدرتمند و تمامی کسانی که می‌توانستند از این کشور دفاع کنند، به میدان آمدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای رزمنده، ارتش قهرمان و سپاه مقتدر، دنیا نتوانست مانع از ادامه مسیر انقلاب ما شود. امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی ایران به جایی رسیده است که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به خاک ما را در سر نمی‌پروراند. این عزت و سربلندی به برکت رزمندگان، دانشمندان و نخبگان ما است که توانسته‌اند قدرت نظامی کشور را به حدی برسانند که دیگر به دشمنان نیازی نداریم تا ما را مسلح کنند.

ادامه دارد...

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***