شاید فکر کنید، حالا که حرف خرید قسطی به میان آمده، پای چک و سفته هم در کار است. باید بگوییم که چنین امکانی وجود دارد و شما می‌توانید با چک، اقدام به خرید بیمه قسطی شخص ثالث کنید.

شخص ثالث قسطی: بیمه ات رو راحت و آسان پرداخت کن

خرید بیمه شخص ثالث را هرگز پشت گوش نیاندازید. این بیمه از نان شب هم واجب‌تر است. اگر بدون بیمه برانید و تصادف کنید، هزینه‌های بسیار سنگینی به شما تحمیل می‌شود. در چنین موقعیتی هم دیگر، آه‌کشیدن و پشیمانی فایده‌ای ندارد. پس بهتر است، که از پیش به فکر باشید. حالا که ازکی در کنارتان است، تا به راحتی و با خرید اقساطی، بیمه شخص ثالث بخرید، چرا شک دارید و تعلل می‌کنید؟ عجله کنید و از این فرصت عالی بهره‌مند شوید.

پرداخت قسطی هزینه بیمه شخص ثالث با ازکی

اصلاً لازم نیست که نگران هزینه بیمه شخص ثالث باشید. با ازکی که سامانه‌ای آنلاین برای خرید انواع بیمه از شرکت‌های مختلف است، امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث هم مقدور می‌شود. شرکت بیمه  مناسب را در بستر ازکی پیدا می‌کنید و از طریق همان سامانه، از آن بیمه را به شکل قسطی می‌خرید. کافی است که در زمان عقد قرارداد، درصدی از مبلغ را بپردازید و باقی را در طی چند مرحله پرداخت کنید. تمام این روند آنلاین پیش می‌رود و بدون محدودیت مکانی و زمانی می‌توانید، بیمه بخرید.

خرید بیمه قسطی با چک یا بدون چک؟

 شاید فکر کنید، حالا که حرف خرید قسطی به میان آمده، پای چک و سفته هم در کار است. باید بگوییم که چنین امکانی وجود دارد و شما می‌توانید با چک، اقدام به خرید بیمه قسطی شخص ثالث کنید. اما این تنها روش در دسترس نیست و امکان خرید بیمه شخص ثالث به روش اقساطی و بدون پرداخت هیچ‌گونه چک و سفته‌ای هم برایتان فراهم است. در واقع، ازکی به شما کمک می‌کند که اگر چک ندارید، به راحتی بتوانید از خدمات خرید قسطی بهره‌مند شوید. برای خرید به این سبک و سیاق، فقط کافی است که امضای الکترونیکی داشته باشید و آن را در سامانه ازکی ثبت کنید. احراز هویت و درج این امضا، برای تأیید اعتبارتان جهت خرید بیمه قسطی از ازکی، کفایت می‌کند.

شرایط خرید بیمه اقساطی از ازکی

دستتان در انتخاب خرید اقساطی از ازکی کاملاً باز است. اگر قصد خرید با چک دارید، باید ابتدا حدود ۵۰ تا ۸۰درصد هزینه کل را نقدی و از راه درگاه‌های پرداخت آنلاین در سامانه ازکی بپردازید. باقی مبلغ را هم در چند فقره چک پرداخت خواهید کرد. اگر هم چک ندارید یا نمی‌خواهید از آن، برای خرید بیمه شخص ثالث کمک بگیرید، با درج امضای الکترونیکی و احراز هویت می‌توانید بیمه را قسطی بخرید. در این روش هم نیاز است که درصدی از کل مبلغ را در زمان عقد قرارداد بپردازید و باقی را در مراحل چندگانه پرداخت کنید. مبلغ اولیه پرداخت و هر قسط وابسته به شرکتی است که از آن، بیمه می‌خرید. بنا به اصول و سیاست‌های هر شرکت، درصد این مبالغ متفاوت است.

شرایط پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث قسطی

زمانی که بیمه شخص ثالث قسطی را از ازکی خریداری می‌کنید، شرایط دریافت خسارت دقیقاً شبیه به زمانی است که خرید نقدی دارید. البته در این میان، بعضی از شرکت‌ها هم قواعد متفاوتی برای خود در نظر می‌گیرند. برای مثال، تا زمانی که هزینه اقساط به طور کامل پرداخت نشده، اجازه استفاده از بیمه شخص ثالث در جریان حوادث را صادر نمی‌کنند. با این حال، بیشتر شرکت‌های بیمه چنین قانونی ندارند و امکان استفاده از خدمات بیمه، در صورت تکمیل‌نشدن اقساط پرداختی هم برایشان وجود دارد.

در آخر

با ازکی می‌توانید خرید بیمه را با شکل و شمایلی تازه، راحت‌تر از همیشه و در مسیری دل‌نشین، تجربه کنید. ازکی با راه‌کارهای تازه در حوزه ارائه خدمات بیمه، راه را برای خرید راحت انواع بیمه باز کرده است. با مراجعه به این سامانه آنلاین، نوع بیمه دلخواهتان را تعیین می‌کنید و با واردکردن مشخصات خودرو، فهرستی از شرکت‌های بیمه مختلف با شرایط گوناگون را مشاهده می‌کنید. بعد از رصدکردن قیمت‌ها و قوانین هر شرکت در ارائه خدمات بیمه شخص ثالث، امکان خرید قسط با چک یا بدون چک و سفته برایتان فراهم می‌شود. اطلاعات هویتی و خودروی خود را که وارد کنید، پرداخت هزینه اولیه هم آنلاین خواهد بود. به درگاه‌های پرداخت بانکی معتبر متصل می‌شوید و بخش نخست هزینه بیمه را می‌پردازید. باقی مبالغ را هم در طی چند فقره چک یا فقط با درج امضای الکترونیک در سامانه ازکی، در مراحل بعدی پرداخت می‌کنید. از این بهتر، روش دیگری هم سراغ دارید؟

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***