شروین حاجی‌پور با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از پایان روند رسیدگی به پرونده خود خبر داد و اعلام کرد که پرونده او مشمول عفو رهبری شده است.

شروین حاجی‌پور تبرئه شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، شروین حاجی‌پور در فضای مجازی با انتشار یک ویدیو از روند رسیدگی به پرونده خود خبر داد و گفت: «همانطور که می‌دانید یک ماه‌ونیم پیش پستی درباره وضعیت پرونده خود منتشر کردم که به من ابلاغ شده بود برای اجرای حکمم باید به دادگاه بروم. زمانی که آن خبر بد را با شما در میان گذاشتم، باعث نگرانی بسیاری شدم که البته نگرانی‌ها از سر لطف و مهربانی بود. اکنون در همین راستا خودم را به لحاظ اخلاقی موظف می‌دانم خبر خوبی را که دیروز به من رسیده، با شما در میان بگذارم. ظاهرا بخشنامه جدیدی آمده برای عفو که پرونده من مشمول آن شده و کاملا مختومه شده است. خیلی خیلی از شما ممنونم و فکر می‌کنم تا ابد به شما بدهکار باشم و هیچگاه نتوانم لطفی که در حقم کردید را جبران کنم.

از تمام کسانی که در داخل دستگاه قضایی و خارج از دستگاه قضایی برای اینکه اتفاقی رخ ندهد، تلاش می‌کردند، ممنونم. از محسن چاوشی عزیزم که تا آخرین لحظه که مطمئن نشد که قرار است این مشکل حل و فصل شود دست از تلاش برنداشت ممنونم. امیدوارم بدانید که چقدر توجه شما می‌تواند موثر باشد. امیدوارم امید از دلمان نرود و همه هنرمندانی که مشکلات مشابهی دارند مشکل آنها حل شود. امیدوارم همه این حقیقت را بپذیریم که این نسل و هم سن و سال‌های من قرار است آن گونه دوست دارند و لایقش هستند زندگی کنند. قرار نیست از ما بگذرد و ما نسل سوخته باشیم. قرار است ما، فرزندانمان و فرزندانشان آن گونه که لایقش هستیم زندگی کنیم. ما امروز قرار است که زندگی کنیم. فردا دیگر دیر است.»

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***