مقام مسئول قول داد:چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم.

وعده تکمیل مسکن مهر شهرهای جدید تا ۲ ماه آینده!

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، طرح مسکن ملی برای کمک به قشر ضعیف است. قرار بر این است برای ساخت مسکن ملی وام مسکن ملی پرداخت شود اما صف دریافت وام مسکن ملی هر روز طولانی تر میشود.

شهرام ملکی با بیان این‌که 6000 واحد مسکونی در شهرهای جدید آماده افتتاح است، اظهار کرد: چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم.

وی افزود: در پروژه‌ نهضت ملی مسکن نیز لیست پروژه‌های اولویت دار بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی را برای بانک‌ها ارسال کرده‌ و انتظار داریم با تامین منابع این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

در حالی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران وعده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر را تا 2 ماه آینده داده که بخش قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد.

20 شهریورماه امسال مدیرعامل شرکت عمران شهر جدیدی پردیس گفته بود: حدود 10 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس باقی مانده است که تلاش می‌کنیم این واحدها را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

محبت‌خواه با بیان این‌که "حدود 3000 واحد مسکن مهر آماده افتتاح است و در حال برنامه‌ریزی برای انجام این کار هستیم."، افزود: حدود 700 واحد از مساکن مهر باقی می‌ماند که آنها را هم تا آخر سال تکمیل خواهیم کرد.

وی در عین حال یادآور شد: بخشی از این واحدها روی خاک است که البته تعدادی از آنها به مرحله اسکلت رسیده‌اند و تعدادی نیز در مرحله فونداسیون قرار دارند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به قرارداد ساخت 12 تا 18 ماهه این واحدها، گفت: بخشی از واحدهایی که روی خاک است در فاز 11 قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***