تیم‌های ملی ایران و مراکش از ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.

زمان برگزاری بازی فوتسال ایران و مراکش + ساعت دقیق

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، ایران در یک بازی بسیار حساس باید به مصاف مراکش مدعی برود. بازی فوتسال ایران و مراکش کی و چه ساعتی است؟ تیم‌های ملی ایران و مراکش از ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.

برنامه و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد. بازی فوتسال ایران و مراکش کی و چه ساعتی است؟

رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ به میزبانی ازبکستان به پایان رسید و تیم‌های ملی فوتسال هلند، اوکراین، اسپانیا، ونزوئلا، برزیل، کاستاریکا، ایران، مراکش، پرتغال، قزاقستان، آرژانتین، کرواسی، تایلند، فرانسه، پاراگوئه و افغانستان به‌عنوان ۱۶ تیم برتر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی دهمین دوره جام‌جهانی را به‌دست آوردند.

بازی فوتسال ایران و مراکش کی و چه ساعتی است؟

در این مرحله یک هشتم نهایی همان گونه که ملاحظه می‌کنید ایران روز ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ به وقت ایران به مصاف تیم مراکش خواهد رفت.

سابقه رویارویی ایران و مراکش در زمین فوتسال

پیش از حضور در جام جهانی تیم‌های ایران و مراکش فروردین‌ماه در تورنمنت چهارجانبه ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۵ بر ۴ شیرهای اطلس به پایان رسیده و حالا فرصت انتقام برای شمسایی و شاگردانش در جام جهانی بوجود آمده است.

پرونده بازی جنجالی ایران و فرانسه هم هنوز باز است وقرار است تحقیقات درباره این بازی تکمیل شود. بسیاری ایران و فرانسه را متهم به تبانی کرده‌اند.

کاپیتان مراکش: ایران تیمی سرسخت و قدرتمند است

کاپیتان مراکش از رقیب روز پنجشنبه تیمش به عنوان تیمی سرسخت و قوی یاد کرد.

سفیان المسرار درباره شرایط تیم ملی فوتسال مراکش در آستانه دیدار با ایران اظهار داشت: با تیمی قوی و سرسخت مواجه هستیم. همانند اتفاقاتی که در دو بازی گذشته رخ داد، باید از تکرار اشتباهات قبلی مقابل دروازه خودمان پرهیز کنیم و تمرکز لازم را داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی مراکش با اشاره به غایبان بهترین تیم سال ۲۰۲۳ جهان گفت: متأسفانه مصدومیت برخی بازیکنان سبب بروز اشتباهات فردی شد و در تیم ما تأثیرگذار بود. آماده دیدار با ایران می‌شویم تا با پیروزی در این مسابقه، دل مردم مراکش را خوشحال کنیم. هدف همه بازیکنان این است که بازی بهتری ارائه کنند.

تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ به روایت آمار؛ قوی در حمله نامطمئن در دفاع

تیم ملی فوتسال ایران آمار خوبی از نظر گلزنی در جام جهانی ثبت کرد هرچند که در فاز دفاعی مطمئن ظاهر نشد.

تیم ملی فوتسال ایران در ۳ بازی اول خود در جام جهانی ۲۰۲۴ توانست ۲۰ گل را به ثمر برساند و در میان هجومی ترین تیم ها قرار گرفت.

ایران در بازی اول خود ۷ گل به ونزوئلا زد و در دومین دیدار نیز ۹ بار دروازه گواتمالا را باز کرد. در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز فرانسه ۴ گل از ایران خورد.

با وجود این آمار اما شاگردان شمسایی در امر دفاع نگران کننده ظاهر شدند. در ۳ بازی ایران در کلین شیت ناکام ماند و حتی از گواتمالا ۴ گل خورد و بارها و بارها دروازه اش تهدید شد.

تیم ملی فوتسال ایران با لباس قرمز

در ادامه برخی آمار تیم ملی فوتسال ایران را در این رقابت ها را می‌بینید:

کارت قرمز: صفر

کارت زرد: ۵

گل زده: ۲۰

گل خورده: ۶

کلین شیت: صفر

پاس گل: ۱۸

تلاش برای گلزنی: ۱۴۸

شوت در چارچوب: ۶۱

کرنر: ۲۹

ضربه آزاد: ۱۹

گل از روی نقطه پنالتی: صفر

بهترین گلزن: سالار آقاپور با ۶ گل

بیشترین موقعیت: مهدی کریمی با ۲۲ موقعیت گل

بیشترین پاس گل: مسلم اولادقباد با ۳ پاس

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***