رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: رژیم منحوس صهیونیستی با شدت احساس حقارت و شکست در مقابله با رزمندگان فلسطینی متوسل به جنایت علیه مردم بی‌دفاع، کودکان و زنان شد و این توحش در تاریخ ماندگار خواهد شد.

سرلشکر باقری: طوفان‌الاقصی منجر به شکست رژیم صهیونیستی شد
به گزارش سلم نو به نقل از ایسنا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: رژیم منحوس صهیونیستی با شدت احساس حقارت و شکست در مقابله با رزمندگان فلسطینی متوسل به جنایت علیه مردم بی‌دفاع، کودکان و زنان شد و این توحش در تاریخ ماندگار خواهد شد.

سردار سرلشکر محمد باقری با حضور در مجلس خبرگان رهبری در جمع اعضای مجمع، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پنجم مهرماه سالروز عملیات بزرگ ثامن‌الائمه (ع) که منجر به آزادسازی آبادان شد، اظهار داشت: اعتماد به قدرت درونی و ناامید نشدن، ابداع و ابتکار و حرکت در مسیر یک راهبرد جدید باعث شد حصر آبادان شکسته شود و امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم‌ها، تهدیدها و فشارها می‌تواند از این راه حل که بارها در دفاع مقدس تجربه و تمرین شده و قابل بازیابی و تکرار است، برای برون‌رفت خود از همه مشکلات استفاده کند.

وی با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه‌ دشمن در چهار دهه گذشته گفت: می‌توانیم با اجرای صحیح طرح‌ها، برنامه‌ها و با راهبردهای اصولی و تبعیت از سیاست‌ها حرکت و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان، تصریح کرد: از عمق جان معتقدیم که این مجمع مهمترین مسئولیت را در جمهوری اسلامی بر عهده دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم‌چنین افزود: حقیقتاً به لطف خداوند و با عنایت حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، فرمانده معظم کل قوا در جهت تبیین سیاست‌ها، راهبردها و اداره و فرماندهی نیروهای مسلح ویژگی‌های بی‌بدیلی دارند.

وی منطقه غرب آسیا را منطقه حساسی در جهان عنوان کرد و گفت: به مرور بعد از جنگ جهانی دوم این منطقه به مهم‌ترین منطقه جهان تبدیل شده است و بسیاری از اندیشمندان معتقدند حاکمیت بر این منطقه، حاکمیت بر جهان است و قوی‌ترین کشور جهان کشوری است که در این منطقه قدرت بالاتری را داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که «جمهوری اسلامی ایران طی ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب با وجود تحریم‌ها و تهدیدها توانست آرمان فلسطین را احیا کند و محور مقاومت را شکل دهد»، افزود: رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری منطقه را به نحوی پیش برد که آمریکا با هزینه نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد دلار مجبور به تخلیه از منطقه عراق، افغانستان و... شود و نتواند به اهداف شوم خود برسد.

باقری با بیان این‌که «عملیات طوفان‌الاقصی با غافلگیری هوشمندانه توسط مردم فلسطینی که در محاصره کامل بودند منجر به شکست رژیم صهیونیستی شد» تصریح کرد: رژیم منحوس به شدت احساس حقارت و شکست کرد و نتوانست با رزمندگان فلسطینی مقابله کند، از این‌رو متوسل به جنایت علیه مردم بی‌دفاع، کودکان و زنان شد و این توحش در تاریخ ماندگار خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***