محبی نجم‌آبادی اظهار کرد: ایران خودرو باید در خصوص مشکلات مربوط به خودروهای فرسوده و تاکسی‌ها پاسخگو باشد.

تحقیق و تفحص در انتظار ایرانخودرو

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس مأمور شده تا برای تحقیق و تفحص دقیق و نتیجه‌دار از ایران خودرو نمایندگانی انتخاب شوند که در این مسیر پایشان نلرزد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بهروز محبی نجم‌آبادی در نشست خبری اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به زودی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کاملی را انجام خواهد داد. متاسفانه در گذشته شاهد بودیم همه تحقیق و تفحص‌ها در این حوزه ناموفق بوده است.

وی ادامه داد: فراکسیون مبارزه با فساد در مجلس مأمور شده و رایزنی‌هایی داشته‌ایم تا برای تحقیق و تفحص دقیق و نتیجه دار از ایران خودرو نمایندگانی انتخاب شوند که در این مسیر پایشان نلرزد.

محبی نجم‌آبادی اظهار کرد: ایران خودرو باید در خصوص مشکلات مربوط به خودروهای فرسوده و تاکسی‌ها پاسخگو باشد.

وی با اعلام اینکه افرادی را داریم که معتقدند ایران خودرو هزینه‌ها را بسیار افزایش می‌دهد، گفت: هیات مدیره شرکت‌های زیر مجموعه ایران خودرو مسائلی را انجام می‌دهند که باید پیگیری شود.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از عدم حمایت ایران خودرو از تیم هندبال سبزوار گفت: علیرغم اینکه مصوبه تداوم حمایت از تیم هندبال سبزوار در هیأت مدیره ایران خودرو مطرح شد اما متأسفانه با عهدشکنی که کردند به وظیفه خودشان به درستی عمل نکردند.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به دنبال اسپانسر قوی باشیم، خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته و پیگیر هستیم.

محبی نجم‌آبادی با تأکید بر اینکه برگشت تیم سبزوار به لیگ با جذب اسپانسر امکان‌پذیر خواهد شد، از قول‌هایی که در این خصوص وزیر ورزش و جوانان برای برگشت تیم به لیگ داده‌اند خبر داد و گفت: هر جا امکان داشت تلاش کردیم تا اسپانسر جذب شود.

وی با اشاره به اینکه صحبت‌هایی را هم با معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، داشته‌ام، تصریح کرد: ایران خودرو در حق ورزش شهرستان جفا کرد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***