رویا جاویدنیا بازیگر سینما و تلویزیون در یک مصاحبه‌ای از شباهت زیادش به گوگوش خواننده لس‌انجلسی صحبت کرد این فیلم در فضا مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

واکنش رویا جاویدنیا بازیگر به شباهتش با خواننده زن معروف لس‌آنجلسی + فیلم

به گزارش سلام نو، رویا جاویدنیا متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۴ در تهران، بازیگر است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای تجمسی شاخه سفال گری می باشد، در ۴۱ سالگی وارد سینما شد و حالا در تلویزیون نیز حضور موفقی دارد.

خانم جاویدنیا سالها درگیر کار سرامیک و سفال بود به همین خاطر روحیه متواضعی که دارد می گوید از همین خاک و رشته سرچشمه می گیرد.

از کار سفال گری با کارگردانان و بازیگری زیادی معاشرت داشت و از همین طریق ایرج کریمی از او برای بازی در فیلم باغ های کندلوس در سال ۸۳ دعوت به کار کرد اما بنا به مشکلاتی این همکاری صورت نگرفت.

بالاخره در سال ۸۴ به دعوت مازیار میری‌ در فیلم به آهستگی بازی کرد اما در نهایت با عذرخواهی وی سکانس هایش از این فیلم حذف شد !

بالاخره با فیلم عصر جمعه سال ۸۴ بود که پایش به سینما باز شد.

در سال ۹۱ فیلم گس به کارگردانی کیارش اسدی زاده را بازی کرد که این فیلم در جشنواره رم ۲۰۱۳ جایزه بهترین مجموعه بازیگران را دریافت کرد
این جایزه در فستیوال رم به دستان خانم جاویدنیا داده شد.

اولین بار در سال ۹۱ با سریال حیرانی وارد قاب تلویزیون شد سپس دومین تجربه اش را با مینی سریال راه شیری (خط روی خط) در سال ۹۳ بدست آورد.

شروع شهرت خانم جاویدنیا در سال ۹۶ با سریال سایه بان به کارگردانی جمشید و نوید محمودی آغاز شد، او در این سریال در نقش مهشید بازی موفقی به نمایش گذاشت در رمضان ۹۸ نیز با سریال دلدار دوباره به تلویزیون بازگشت.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***