قانونگذار جمهوری‌خواه آمریکایی گفت ترس دولت کنونی آمریکا از واکنش ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، کاخ سفید را فلج کرده است.

لیندسی گراهام: دولت آمریکا از ترس واکنش ایران فلج شده است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، «لیندسی گراهام» عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده همکاری نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد تا در پی شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، از رژیم اشغالگر در برابر واکنش احتمالی ایران دفاع کند.

گراهام که این اظهارات را گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان مطرح کرد، مدعی شد دولت بایدن با رژیم صهیونیستی همکاری نزدیکی دارد تا با پاسخ احتمالی ایران مقابله کند.

این قانونگذار آمریکایی در اظهاراتی در حمایت از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، گفت: «جهان در آتش است و دولت آمریکا از ترس واکنش ایران فلج شده است. به شما قول می‌دهم اگرترامپ پیروز شود، این مشکل را به‌سرعت حل می‌کنیم.»

در یک هفته گذشته رژیم صهیونیستی حملات هوایی شدیدی را در خاک لبنان انجام داده که تا کنون به شهادت دست‌کم ۹۰۰ نفر منجر شده است، از جمله «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان. این حملات همچنین ۲۷۰۰ نفر را مجروح کرده است.

با جنایات اخیر و جاری رژیم صهیونیستی، نگرانی متحدان غربی این رژیم از احتمال انتقام‌گیری جنبش‌های مقاومت منطقه و هدف قرار دادن مواضع آنان و متحدانشان در غرب آسیا افزایش یافته است. رژیم صهیونیستی به درخواست‌های بین‌المللی برای توقف تشدید تنش‌ها بی‌توجهی می‌کند و کشورهای غربی به شهروندان خود توصیه کرده‌اند لبنان را تخلیه کنند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***