پس از شکست استقلال برابر السد با هدایت نکونام، باید جدایی سرمربی این تیم را از جمع آبی‌پوشان قطعی بدانیم.

جدایی جواد نکونام از استقلال قطعی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، استقلال که علیرغم ناکامی جواد نکونام در فصل گذشته، فصل را با این سرمربی آغاز کرد در ادامه پس از کسب نتایج ضعیف و انتقاد شدید هواداران این تیم از عملکرد نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان، شرایط قطع همکاری استقلال با این سرمربی بررسی شد.

نکونام که پس از دو شکست و دو تساوی و فقط یک برد در لیگ برتر ۵ امتیازی است و جایگاه خوبی هم در جدول رده‌بندی ندارد، پس از شکست در دربی، شعار حیاکن رها کن شنید و نهایتا یک روز پس از دربی استعفای کتبی خود را تقدیم مدیریت استقلال کرد اما هیئت مدیره آبی‌پوشان پس از بررسی شرایط تصمیم گرفتند که او تا دیدار با الدس قطر در لیگ نخبگان آسیا همچنان هدایت استقلال ار بر عهده داشته باشد.

حال پس از شکست ۲ بر ۰ استقلال در قطر مقابل السد باید جدایی نکونام را از استقلال قطعی بدانیم و او پس از حدود یک فصل و نیم حضور در استقلال با این تیم به پایان راه رسید و حالا بدون هیچ دستاوردی و پس از شکست در دربی و آسیا با خاطره خوشی هم تیم محبوبش را ترک نمی‌کند.

مدیریت استقلال پس از شکست در دربی گزینه‌های مختلفی را برای هدیات این تیم بررسی کردند و احتمالا تا روزهای آینده سرمربی جدید این تیم معرفی شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***