حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه کمین مرگبار و سازماندهی شده رزمندگان مقاومت در جبهه جنوب علیه کماندوهای اسرائیلی را تازه آغاز راه دانست.

حزب‌الله لبنان: کمین امروز علیه کماندوهای رژیم صهیونیستی، شروع راه است

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، مسئول اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان محمد عفیف تصریح کرد که مقاومت و سیستم فرماندهی و کنترل امور خوب است. جنگ چندین دور و مرحله دارد. حتی اگر دشمن در دور اول با ترور و تخریب پیش بیاید، باید گفت که این تنها دور اول است و پیروزی با ما همراه خواهد بود.

وی درباره کمین‌های موفق امروز مقاومت لبنان برای نظامیان صهیونیست در العدیسه و مارون الرأس گفت که رزمندگان ما با دشمن در این مناطق درگیر شدند. آنچه در مسکافعام روی داد، تازه آغاز راه است. رهبری مقاومت روند این عملیات را عاقلانه، آگاهانه و شجاعانه اداره می‌کند.

عفیف ادامه داد که دبیرکل شهید حزب‌الله در آخرین سخنرانی خود به اسرائیلی‌ها گفت: «ما منتظر تانکهای شما هستیم تا آنها را جلوی چشمانتان به آتش‌ بکشیم».

سحرگاه امروز، رزمندگان حزب‌الله با شماری از نیروهای زمینی اسرائیلی که از محور خلة المحافر، قصد نفوذ به شهرک مرزی العدیسه را داشتند، درگیر شدند و تلفاتی به آنان وارد کردند و آنها را به عقب‌نشینی وادار کردند.

رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که نیروهایی که در کمین مرگبار امروز مقاومت لبنان گرفتار شده‌اند از یگان نخبه «اغوز» بودند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که حزب‌الله در کمین سحرگاهی در العدیسه ضمن مقابله با نفوذ ۲۰ نیروی کماندوی اسرائیلی موفق شده تعدادی از آنها را کشته و تعدادی را زخمی کند.

گفته می‌شود که دستکم چهار بالگرد برای انتقال زخمی‌ها به منطقه اعزام شده است و کشته‌ها و زخمی‌ها به بیمارستان‌های رامبام در حیفا، زیف در صفد و بیلنسون در تل‌آویو منتقل شده‌اند.

سخنگوی بیمارستان رامبام در گفت‌وگو با شبکه «سی‌ان‌ان»، وقوع «حادثه» امنیتی در بخش شمالی اراضی اشغالی را تأیید کرد اما گفت که نمی‌تواند در خصوص تعداد افرادی که به این بیمارستان منتقل شده‌اند، اظهارنظر کند.

پس از آن برخی منابع رسانه‌ای صهیونیستی از مرگ ۴ نظامی اسرائیلی و زخمی‌شدن دست‌کم ۲۰ نظامی دیگر در نبرد مرزی با حزب‌الله لبنان خبر دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***