دولت اردن اعلام کرد اجازه نخواهد داد این کشور به میدان جنگ تبدیل شود.

ادعای دولت اردن: کشور را میدان جنگ نمی‌کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد مومانی، سخنگوی دولت اردن به رسانه‌های محلی گفت: «حفاظت از اردن و اردنی‌ها اولین مسئولیت ماست و اجازه نخواهد داد این کشور به میدان جنگ تبدیل شود.»

اظهارات وی پس از آن بیان شد که ایران در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اردن اقدام به بستن حریم هوایی خود کرد در حالی که اداره امنیت عمومی پادشاهی با انتشار بیانیه‌ای گفت: «نیروی هوایی سلطنتی اردن و سامانه‌های پدافند هوایی به تعدادی موشک و پهپاد که وارد حریم هوایی اردن شد پاسخ دادند».

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن با انتقاد شدید از رژیم صهیونیستی به دلیل تشدید تنش‌های نظامی در منطقه، اظهار کرد: (رژیم) اسرائیل مسئول عواقب فاجعه‌بار حملاتش به لبنان است.

مومانی که وزیر ارتباطات دولت نیز هست، افزود که بخش‌هایی از این موشک‌ها در نقاط مختلف پادشاهی اصابت کرد که منجر به زخمی شدن سه نفر شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه ۱۰ مهر اعلام کرد که در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است. رسانه‌های عبری می‌گویند در حال حاضر، کابینه امنیتی اسرائیل در پناهگاهی در بیت‌المقدس غربی تشکیل جلسه داده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***