سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو با اقدام به موقع پلیس خبر داد.

بازداشت دزدهای حرفه‌ای خودرو در محله امامزاده حسن در تهران

به گزارش سلام نو، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۴۹ امازاده حسن، حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی سواری پژو با ۲ سرنشین، که گوشه پلاک آن تا شده بود مشکوک شدند و آن را به صورت نامحسوس تحت نظر داشتند.

او گفت: پس از بررسی‌های بیشتر مشخص شد، خودرو فوق دارای سابقه سرقت بوده و سرنشین آن سارق حرفه‌ای خودرو میباشد که متهمان با مشاهده ماموران سریعا و به طور خطرناکی متواری شدند. ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و استفاده از قانون به کارگیری سلاح موفق به متوقف کردن خودرو سرقتی شدند. متهمان پس از توقف بلافاصله از خودرو پیاده شده و به صورت پیاده از محل متواری شدند که ماموران با درایت و هوشیاری تمام متهم را زمینگیر کردند.

سرهنگ نظری ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد متهمان ۴۱ و ۴۲ ساله، دارای سابقه سرقت بوده و به جرم خود اعتراف کردند و متهمان برای اخذدستور قضائی و کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

او در پایان بیان کرد: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری نمایند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***