خانواده لارستانیبعد از سرقت طلاهایشان به طرز وحشتناکی به قتل رسیدند.

فیلم جگرسوز از تولد ۳ دختربچه‌ای که در قتل عام خانوادگی در فارس کشته شدند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، شامگاه ۱۵ مهرماه خبر قتل عام خانوادگی در لار به پلیس گزارش شد.

در جریان این جنایت، ۳ نفر از اعضای یک خانواده ۵ نفره در شهرستان لار به طرز فجیعی به قتل رسیدند و فرزند پسرشان نیز ربوده شد. این جنایت هولناک که به نظر می‌رسد با انگیزه سرقت طلاجات صورت گرفته است.

طبق اطلاعات اولیه، یک خانواده ساکن بیرم استان فارس بودند که سارقان برای سرقت طلاهای خانواده خلیلیان وارد منزل این خانواده شده بودند و پس از اطمینان از نبود پدر خانواده، اقدام به قتل مادر خانواده (رباب حاجی پور) و ۳ دختر خردسال آنها به نام‌های( آوا، آرام و جانان )کردند. همچنین، پسر کوچک خانواده را ربوده و در صندوق عقب خودروی سرقتی با خود بردند.

سارقان پس از سرقت خودرو و در حین فرار به سمت لار، به دلیل مخدوش بودن پلاک خودرو مورد تعقیب پلیس قرار گرفتند. در جریان تعقیب و گریز، خودروی سارقان واژگون شد و سارقان موفق به فرار شدند. اما پلیس وقتی به سراغ خودروی واژگون شده رفتند متوجه صدای کمک خواهی کودکی از صندوق عقب خودرو شدند و پس از باز کردن صندوق عقب، پسر بچه ربوده شده را در حالی که دست و پاهایش بسته بود، پیدا کردند.

پلیس با توجه به اطلاعات به دست آمده، به جنایی بودن این حادثه پی برد و با تماس با پدر خانواده، وی را در جریان این فاجعه قرار دادند و  پس از حضور در محل وقوع جرم، با پیکر بی‌جان مادر و ۳ دختر خردسال روبرو شدند.

در حال حاضر، پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این جنایت هولناک آغاز کرده است و جزئیات بیشتر این پرونده متعاقباً اعلام خواهد شد..

شنیده ها حاکی از آن است که یکی از سارقان در محل سرقت دستگیر شده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***