صحبت‌های اریک تن هاخ در استادیوم ویلا پارک، توسط یک فرد ناشناس ضبط و شنیده شده‌است.

افشای صوت جنجالی توسط فرد ناشناس/ رسوایی عجیب در رختکن تیم لیگ برتری

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، صحبت‌های اریک تن هاخ در استادیوم ویلا پارک، توسط یک فرد ناشناس ضبط و شنیده شده‌است.

به گزارش سان، فردی ناشناس اعتراف کرده که دو روز قبل از جدال استون ویلا و منچستریونایتد که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، وارد رختکن شیاطین سرخ شده و یک میکروفون را به صورت مخفیانه در آن جای‌گذاری کرده‌است. گویا این مرد توانسته با فریب‌دادن کارکنان استادیوم ویلاپارک، به شکلی پنهانی وارد رختکن یونایتد شود و حتی یک روز پس از اتمام بازی، خودش این میکروفون را بیرون برده‌است! این میکروفون به وسیله یک خط تلفنی کار می‌کند و توسط فردی در کشور چین، کنترل شده‌است. این فرد به هنگام شروع صحبت‌های اریک تن هاخ در رختکن، با میکروفون ارتباط برقرار کرده و به صحبت‌های رد و بدل شده بین اعضای منچستریونایتد گوش داده‌است.

با وجود تمام انتقاداتی که به سیستم امنیتی ویلاپارک وارد شده،‌ به نظر می‌رسد مقصر این داستان قصد خرابکاری یا حتی جاسوسی نداشته و صرفا به خاطر طنز و جنبه شوخی داستان، این کار را انجام داده‌است. به نظر می‌رسد که این فرد قصد داشته با افشای مکالمات تن هاخ و بازیکنانش در یوتوب، شمار دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهد. مشخص نیست واکنش منچستریونایتد به این اتفاق چه خواهد بود.

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***