هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با قطر گفت که همه بازیکن ها منتظر این لحظه بوند تا خاطره تلخ جام ملت‌ها را فراموش کنند.

کری خواندن سعید عزت‌اللهی برای قطر

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امشب تیم ملی در دوبی، درباره بازی سه‌شنبه شب با قطر در هفته چهارم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ گفت: بازی سختی با ازبکستان داشتیم اما شرایط تیم خوب است. مقابل ازبکستان ۱۰ نفره شدن تیم و فشار جو ورزشگاه کار را برای‌ ما دشوار کرد. امیدوارم در این فاصله قبل از بازی با قطر به خوبی ریکاوری کنیم و بتوانیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی درباره شرایط آمادگی‌اش نیز اضافه کرد: با توجه به مصدومیت چند ماهی از تمرینات دور بودم و زمانی که به تمرینات برگشتم، سعی کردم تلاشم را بیشتر کنم. با همه وجود در خدمت تیم ملی هستم و هیچ زمانی نگاه شخصی به بازی در تیم ملی نداشته‌ام.

عزت‌اللهی همچنین درباره عملکرد ضعیف تیم ملی در بخش حمله یادآور شد: خط حمله ایران را بازیکنان نامداری تشکیل می‌دهند و طبیعی است که تیم‌های حریف آن‌ها را آنالیز کنند. بازی با ازبکستان را آنالیز کردیم و اگر دقت کنید پنج دفاع آخر آن‌ها در زمین خودشان ثابت بودند و این نشان می‌دهد که از خط حمله ایران ترس داشتند. بازی مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند سخت است. بازی به بازی نقطه ضعف‌های خود را برطرف می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم قطر را شکست دهیم.

هافبک تیم ملی فوتبال درباره برگزاری مسابقه با قطر در کشور ثالث هم گفت: علاقه داشتیم که در ایران و مقابل مردم کشورمان بازی کنیم و این را می‌دانیم که مردم ایران، ما را در امارات تنها نمی‌گذارند و امیدوارم مقابل قطر نشان دهیم که ایران می‌تواند در رتبه‌های بالا حضور داشته باشد. تک تک بازیکنانی که در جام ملت‌ها بودند منتظر این لحظه‌اند و تمام تمرکز خود را روی بازی با قطر گذاشته‌ایم تا خاطره بد جام ملت‌ها را از یاد مردم ایران پاک کنیم و با تمام وجود برای شکست این تیم به میدان خواهیم رفت.

عزت‌اللهی در واکنش به غیبت سامان قدوس در تمرین تیم ملی به دلیل محرومیت نیز گفت: وقتی بحث ملی باشد، این صحبت‌ها مطرح نیست، همه بازیکنان بهترین ایران هستند. بازیکنانی که برای تیم ملی بازی می‌کنند، بهترین عملکردشان را نشان می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***