شرایط طرح فروش فوق العاده و اقساطی آریزو ۶ پرو در مهر ۱۴۰۳ اعلام شد.

فروش فوری آریزو ۶ پرو از امروز ۲۳ مهرماه + جدول و نحوه ثبت نام

به گزارش سلام نو، جماران نوشت: فروش فوری با شرایط ویژه اقساطی خودرو آریزو ۶ پرو در نمایندگی های فونیکس شرکت مدیران خودرو از امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ مطابق جداول ذیل آغاز خواهد شد.

برای آن دسته از مشتریانی که به‌دنبال خرید اقساطی آریزو ۶ پرو هستند، مدیران خودرو شرایط ویژه‌ای را فراهم کرده است. مدیران خودرو در شرایط فروش اقساطی آریزو ۶ پرو تلاش کرده است تا منعطف‌ترین شرایط ممکن را برای خریداران عزیز فراهم کند، تا شما عزیزان با هر سطح درآمدی بتوانید خودروی دلخواه خود را خریداری کنید.

شرایط فروش اقساطی آریزو ۶ پرو شامل موارد زیر می‌شود:
پیش‌پرداخت: در اولین قدم برای منعطف‌کردن شرایط پرداخت، مدیران خودرو در طرح اقساط آریزو ۶ پرو مبلغ پیش‌پرداخت را حداقل ۵۰ درصد و حداکثر ۸۰ درصد کل مبلغ خودرو درنظر گرفته است.

مدت اقساط: انعطاف‌پذیری شرایط خرید اقساطی آریزو ۶ پرو در مدت اقساط هم درنظر گرفته شده است. به این ترتیب شما می‌توانید مدت زمان بازپرداخت اقساط خود را بین ۱۲ تا ۶۰ ماه انتخاب کنید.

نرخ بهره: از آن‌جایی ‌که در شرایط اقساط، خریداران عزیز به بانک‌های همکار برای دریافت وام ارجاع داده می‌شوند، لذا میزان بهره دقیقا مطابق با شرایط دریافت وام از بانک، یعنی ۲۳ درصد درنظر گرفته شده است و مدیران خودرو مبلغی اضافه‌تر تحت عنوان سود یا بهره درنظر نمی‌گیرد.

اقساط ماهیانه: اقساط ماهیانه در طرح اقساط آریزو ۶ پرو برحسب میزان پیش‌پرداخت و مدت زمان اقساط که در بالا توضیح داده شد، متفاوت است. برای اطلاع از مبلغ اقساط ماهیانه براساس شرایط خود، می‌توانید از سامانه اقساط استفاده کنید.

فروش فوق العاده آریزو ۶ پرو از امروز ۲۳ مهرماه +جدول و شرایط

ضمانت: دریافت وام از بانک در شرایط خرید اقساطی آریزو ۶ پرو ملزم به معرفی ضامن معتبر به بانک است. این ضامن می‌تواند شغل آزاد و کارمندی داشته باشد.

بیمه: از آن‌جایی ‌که تا زمان تسویه کامل، خودرو در رهن کامل بانک قرار دارد، لذا مدیران خودرو علاوه‌بر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه را نیز در شرایط فروش اقساطی آریزو ۶ پرو درنظر گرفته است.

تحویل خودرو: تحویل خودرو در شرایط فروش اقساطی آریزو ۶ پرو مانند شرایط فروش نقدی حداکثر ۹۰ روز درنظر گرفته شده است.

شرایط تسویه زودتر از موعد: اگر خریداران عزیز مایل به تسویه زودتر از موعد هستند، مدیران خودرو شرایطی را فراهم کرده است تا این عزیزان بتوانند تنها با بازپرداخت اصل مبلغ، بدون سود ماه‌های باقی‌مانده، زودتر از موعد مقرر تسویه خود را انجام دهند.

شرایط طرح فروش اقساطی آریزو ۶ پرو مهر ۱۴۰۳:

فروش فوق العاده آریزو ۶ پرو از امروز ۲۳ مهرماه +جدول و شرایط

فروش فوق العاده آریزو ۶ پرو از امروز ۲۳ مهرماه +جدول و شرایط

فروش فوق العاده آریزو ۶ پرو از امروز ۲۳ مهرماه +جدول و شرایط

فروش فوق العاده آریزو ۶ پرو از امروز ۲۳ مهرماه +جدول و شرایط

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***