تهران- ایرنا- مقاومت اسلامی لبنان از انجام چند عملیات زمینی و هوایی دیگر علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی، جلوگیری از پیشروی زمینی اشغالگران در عیتا الشعب و مرکبا و شلیک دهها موشک به مواضع متعدد صهیونیست ها خبر داد.

پاتک موفق حزب الله در عیتا الشعب/ ۵۵ موشک به سرزمین های اشغالی شلیک شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: هنگام تلاش مجموعه‌ای از نظامیان دشمن برای پیشروی به سمت شهرک «عیتا الشعب»، رزمندگان مقاومت آنها را هدف حملات توپخانه قرار دادند که با توجه به حجم سنگین آتش مجبور به عقب نشینی شدند.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان پایگاه نظامی «بیت لید» در شرق «نتانیا» را هدف حمله موشکی قرار دادند.

مقاومت لبنان در یازدهمین بیانیه عملیاتی امروز خود نیز اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت آن، شهرک «کریات شمونه» را موشک‌باران کردند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در دوازدهمین عملیات خود طی امروز با انجام حملات توپخانه‌ای مانع از پیشروی نظامیان پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی به سمت شهرک «مرکبا» در جنوب لبنان شد.

حزب‌الله در ادامه تاکید کرد: مقاومت اسلامی حاضر و آماده دفاع از کشور و ملت سرافراز و مظلوم ما خواهد بود و از انجام وظیفه خود در راستای بازدارندگی دشمن دریغ نخواهد کرد و خداوند بر همه چیز تواناست.

در همین راستا، شبکه «العربی» گزارش داد که از صبح امروز تا کنون حدود ۵۵ موشک از لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی و به ویژه «الجلیل» پرتاب شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حزب‌الله لبنان اخیرا با انتشار یک اینفوگرافیک اعلام کرد که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) در مجموع سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***