- سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بامداد امروز (سه شنبه) در مراسم استقبال از پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان در تهران حضور یافت‌.

سردار قاآنی در مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان در تهران + فیلم
به گزارش سلام نو به نقل از  ایرنا، پیکر سردار سرلشکر شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان بامداد امروز (سه‌شنبه) وارد تهران شد.

جمعی از مسئولان لشکری و کشوری از جمله سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، جمعی از همرزمان و خانواده این شهید بزرگوارر در مراسم استقبال از پیکر سردار شهید نیلفروشان در فرودگاه مهرآباد تهران حضور پیدا کردند.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیش تر در گفت وگو با شبکه المیادین درباره شایعات مطرح شده درباره سردار قاآنی گفت: شایعاتی که درباره سردار اسماعیل قاآنی در جریان است، درچارچوب انتشار اخبار کذبی است که به صورت مغرضانه منتشر می‌شود.

قالیباف تصریح کرد: سردار قاآنی در سلامت کامل است و در حال انجام وظایف و ماموریت‌های ویژه خود است.

سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده کل سپاه نیز در حاشیه کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: «سردار قاآنی» فرمانده نیروی قدس در سلامت کامل هستند و ان‌شاءالله در روزهای آینده از حضرت آقا نشان فتح دریافت می‌کنند.

همچنین ایرج مسجدی معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس نیز پیش تر در همایش تجلیل از موکب‌داران و خادمان اربعین حسینی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی، گفت: بسیاری از ما می‌پرسند که سردار قاآنی چه شد؛ او در صحت و سلامت بوده و مشغول فعالیت است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***