در پایان هفته چهارم دیدارهای مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، تیم ملی کشورمان ۱۰ امتیاز صدرنشین شد.

ایران صدرنشین گروه A شد / جدول

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، هفته چهارم مسابقات مرحله سوم مقدماتی جام جهانی امروز با برگزاری چندین دیدار پیگیری شد و جدول گروه A این رقابت‌ها دستخوش تغییرات جالبی شد که با صدرنشینی ایران نیز همراه بود.‌

تیم ملی کشورمان که در پایان هفته سوم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم قرار داشت، در این هفته در امارات مقابل قطر قرار گرفت و در حالی که گل اول بازی را دریافت کرده بود، در ادامه با درخشش سردار آزمون و محمد محبی ۴ گل به ثمر رساند و کامبک شیرینی رقم زد تا با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان صدرنشین شود.‌

در دیگر دیدارهای این هفته ازبکستان و امارات در تاشکند مقابل هم قرار گرفتند و شاگردان کاتانچ موفق شدند با یک برتری خفیف، سه امتیاز حساس این هفته را کسب کنند و ۱۰ امتیازی شوند.

قرقیزستان نیز در این هفته میزبان کره شمالی بود و موفق شد اولین پیروزی خود را بالاخره در هفته چهارم جشن بگیرد و سه امتیازی شد.

قطر و امارات ۴ امتیازی باقی ماندند و کره شمالی با ۲ امتیاز قعرنشین شد. در پایان هفته چهارم دیدارهای مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، تیم ملی کشورمان ۱۰ امتیاز صدرنشین شد.

جدول گروه A مقدماتی را در پایان هفته چهارم مشاهده می‌کنید:

جدول گروه A مقدماتی جام جهانی با صدرنشینی ایران (عکس)

انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***