شریعتی خاطرنشان کرد: هم اکنون حریق تحت کنترل آتش‌نشانان است و در حال شعله‌زنی و پاک‌سازی محل وقوع حریق هستیم. این آتش‌سوزی هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.

انبار پالت چوب در اصفهان در آتش سوخت

حادثه آتش‌سوزی مهیبی در یکی از انبارهای نگهداری پالت چوبی در اصفهان رخ داد. این حادثه که در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر اتفاق افتاد، موجب نگرانی شهروندان و بسیج نیروهای آتش‌نشانی شد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره آتش‌سوزی در انبار نگهداری پالت‌های چوبی در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان، گفت: حریق انبار پالت چوب در ابتدای خیابان امام رضا (ع) ساعت ۱۱:۰۰ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد، آتش‌نشانان از نزدیک‌ترین ایستگاه ۱۰ به محل حادثه اعزام شدند.

محمد شریعتی با اشاره به وسعت انبار نگهداری پالت‌های چوب، حدود یک‌هزار متری و قابل گسترش آتش‌سوزی، افزود: با همکاری ایستگاه آتش‌نشانی ۱۰ حدود هفت ایستگاه دیگر برای اطفا حریق به محل مورد نظر اعزام شدند.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان پیرامون اینکه هیچ‌گونه منزل مسکونی در اطراف انبار پالت‌های چوب استقرار ندارد و با ایجاد رینگ حفاظتی از سرایت حریق به کارگاه‌های مجاور جلوگیری شد، گفت: تیم‌های عملیاتی با ورود به مجموع انبار با جداسازی پالت‌ها مانع از سرایت و سوختن مابقی پالت‌های چوب شدند.

شریعتی خاطرنشان کرد: هم اکنون حریق تحت کنترل آتش‌نشانان است و در حال شعله‌زنی و پاک‌سازی محل وقوع حریق هستیم. این آتش‌سوزی هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***