جسد سوخته مرد ناشناس در نزدیکی پارک چیتگر، کشف شد.

کشف جسد سوخته در پارک چیتگر تهران

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، به دنبال کشف جسد سوخته مرد ناشناس در نزدیکی پارک چیتگر، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

ساعت ۱۰ صبح امروز مأموران کلانتری ۱۴۱ گلستان از طریق تماس تلفنی با قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی، کشف جسد سوخته‌ای را در نزدیکی پارک چیتگر، گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد سوخته مرد جوانی را مشاهده کردند که احتمالاً به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در مکان نامشخصی قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، عامل این جنایت پس از ارتکاب جرم، جسد را به منطقه تخلیه نخاله در نزدیکی پارک چیتگر منتقل و پس از اینکه روی آن چوب گذاشته اقدام به آتش‌افروزی کرده است. کارگران نیز که صبح امروز مشغول کار بودند جسد را مشاهده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

پس از پایان بررسی‌های میدانی در صحنه جرم، کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان‌های اطراف محل حادثه، ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری او اقدام کنند.

با دستور قاضی رضا زاده از شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت دستگیری قاتل آغاز شده است.

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***