رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر یک هیئت بلند پایه روسیه به تل‌آویو به منظور گفت‌وگو در راستای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه خبر دادند.

سفر هیات روسیه به تل‌آویو برای رساندن پیام پوتین به نتانیاهو

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، شبکه تلویزیونی المیادین در این باره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گفت: یک هیات بلندپایه روسیه عصر امروز به اراضی اشغالی سفر کرد.

طبق گزارش این رسانه‌ها، این هیات برای گفت‌وگو پیرامون امکان دستیابی به توافق تبادل اسرا میان رژیم اسرائیل و جنبش حماس وارد تل‌آویو شد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند: هیات روسی حامل پیامی از «ولادیمیر پوتین» برای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل است تا از او بخواهد به جنگ غزه و لبنان پایان دهد.

این سفر درحالی انجام شده است که هیاتی از حماس به ریاست «موسی ابو مرزوق» از اعضای ارشد دفتر سیاسی این جنبش در روسیه به سر می‌برد.

پیش از این نیز جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: رهبری جنبش حماس تحرکات و ارتباطات سیاسی و دیپلماتیک را برای خنثی کردن برنامه‌های اشغالگران و توقف جنایتی آغاز کرده است که اشغالگران در چارچوب جنگ نسل کشی و قتل عام آشکار در سراسر نوار غزه و به ویژه در شمال آن انجام می‌دهند.

جنبش حماس اعلام کرد: رهبری حماس طی تماس‌های سیاسی که انجام داده و ادامه می‌دهد، نسبت به اجرای طرح ژنرال‌ها و آوارگی و ویرانی ناشی از آن هشدار داد. در همین راستا، درحال حاضر هیات‌هایی از رهبری حماس به ترکیه، قطر و روسیه سفر کرده‌اند و ارتباطات ما شامل مصر، سازمان ملل و ایران نیز هست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***