حاجبی با تسلیت شهادت مجاهد بزرگ حزب‌الله شهید سیدهاشم صفی‌الدین، افزود: با شهادت مجاهدان بزرگ، خللی در حرکت مؤمنان انقلابی جبهه مقاومت ایجاد نمی‌شود.

جزایر سه‌گانه همواره متعلق به ایران است

امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه جزایر سه گانه همواره متعلق به ایران است، گفت: ادعاهای بی‌اساس مطرح شده در این خصوص بدون سند و فاقد وجاهت است.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم، اظهار داشت: تکرار این ادعاهای واهی در خصوص جزایر سه‌گانه خللی در وضعیت حقوقی تعلق این جزایر به ایران و اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر جزایر یادشده وارد نمی‌کند.

وی تصریح کرد: براساس واقعیت‌های تاریخی پیش از اینکه کشور امارات به وجود آید، این جزایر متعلق به ایران بوده، هست و خواهد بود.

امام جمعه قشم تاکید کرد: ادعای واهی مالکیت جزایر سه‌گانه خلیج فارس توسط امارات عربی بخشی از پازل توطئه دشمن است که باید با قدرت در مقابل این توطئه بایستیم.

حاجبی با تسلیت شهادت مجاهد بزرگ حزب‌الله شهید سیدهاشم صفی‌الدین، افزود: با شهادت مجاهدان بزرگ، خللی در حرکت مؤمنان انقلابی جبهه مقاومت ایجاد نمی‌شود.

وی با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت بسیجی شهید محمد حسین فهمیده و روز نوجوانان بسیج دانش آموزی بیان کرد: نوجوانان عزیز ما باید از این نوجوان سیزده ساله شهید، درس بصیرت و جوانمردی و شجاعت فرا بگیرند.

انتهای پیام/7558/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***