طبق این گزارش، ایستگاه توچال با کمینه دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

باران شدید پاییزی در انتظار تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان این استان را طی پنج روز آینده، کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی کرد.

براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده، کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی امروز پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته با ادامه فعالیت سامانه بارشی، در دامنه‌ها و ارتفاعات استان گاهی بارش باران، رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید، در قله‌ها بارش برف و گاهی کولاک موردانتظار است.

طی روزهای جمعه و یکشنبه (۴ و ۶ آبان‌ماه)، در پاره‌ای نقاط (به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان) گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک با احتمال انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه (۵ آبان‌ماه) در مناطق پرتردد شهری افزایش نسبی غبار محلی دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۵ آبان‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با احتمال غبار رقیق با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد و طی روز یکشنبه (۶ آبان‌ماه) صاف تا کمی ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، ایستگاه توچال با کمینه دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

پ
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***