سخنگوی صنف جایگاهداران تاکید کرد که مشکلی در تامین و توزیع بنزین وجود ندارد و کار جایگاه‌های سوخت طبق روال عادی در حال انجام است.

آخرین وضعیت پمپ بنزین‌ها ایران  بعد از حمله اسرائیل

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی صنف جایگاهداران تاکید کرد که مشکلی در تامین و توزیع بنزین وجود ندارد و کار جایگاه‌های سوخت طبق روال عادی در حال انجام است.

رضا نواز درباره آخرین وضعیت جایگاه‌ها و سوخت‌رسانی در کشور، پس از عملیات ناموفق رژیم صهیونیستی به برخی از مناطق تهران که بامداد امروز انجام شد، اظهار کرد: از بامداد تاکنون افزایش مصرف بنزین چندانی نداشتیم و با توجه به توانمندی و اقتدار نظامی نیروهای مسلح کشور، مردم به این نتیجه رسیدند که هنگام بروز چنین مسائلی به پمپ بنزین‌ها مراجعه فوری نداشته باشند و در نتیجه جایگاه‌های سوخت شب آرامی را سپری کردند.

به گفته وی، در این موضوع شاهد شکست عملیات روانی دشمن و آگاهانه عمل کردن مردم هستیم که نتیجه آن در عملیات صادق ۲ و تلاش ناموفق رژیم صهیونیستی در بامداد امروز کاملا محسوس بود.

وی با تاکید بر اینکه در سایه تلاش نیروهای مسلح کشور و امنیت موجود، بدنه تامین و توزیع سوخت کشور به فعالیت روزانه خود مشغول است، گفت: کمال تشکر را از همه تلاشگران صنایع دفاعی و نیروهای مسلح داریم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***