طبق اخبار به گوش رسیده درپی حمله خفیف اسرائیل به ایران قیمت دلار کاهش یافت.

کاهش قیمت دلار در بازار + دلار به ۶۰ هزار تومان رسید؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم؛ گزارش میدانی خبرنگار ما از بازار ارز تهران حاکی است، بازاری‌ها بین‌صحبت‌هایشان‌مدام‌ازحملات ضعیف دیشب اسراییل می گویند وتاکید دارند: ترس بازار ریخت؛ خیال بازار راحت شد.

گشت وگذاری در خیابان منوچهری همزمان با دقایق نخست اغاز معاملات غیررسمی ارز نشان‌ میدهد، حجم فروش از همان دقایق اولیه سنگین است.

فروشنده ها با صدای بلند سعی دارند ارز خود را سریعتر بفروشند؛ «هزارتا نقدی کی‌میخاد؟»؛ «۱۰ هزارتا نقد کی میخاد؟»؛ «دلار اماده و نقد کی میخاد؟».

دلارفروش‌های منوچهری به تکاپو برای فروش دلارهای خود افتاده اند و مدام از حملات ضعیف اسراییل در شب گذشته وناتوانی‌ش سخن می‌گویند.

آنها تاکید دارند که الان دیگر ترس بازار ریخته و می توانیم شاهد بازگشت قیمت دلار به ۶۰ هزار تومان باشیم.

یکی از دلارفروش‌ها با تاکید براینکه خیال بازار راحت شده است، گفت: چند هفته بود مدام شاهد تهدید سنگین اسراییل بودیم ولی با اتفاقی که دیشب افتاد مشخص شد ترس ها الکی بوده است.

یکی از فعالان بازار ارز درباره دلیل سقوط آزاد نرخ ها در بازار می گوید: حملات رژیم اشغالگر قدس بسیار محدود و ضعیف بود و بیشتر جنبه ی مصرف داخلی داشت تا اذهان عمومی شهروندان خود را ارام کند.

اومی گوید: بالا زدن های بازار بخاطر ترس از حمله سنگین بود و بازار به اصطلاح از ۲ هفته قبل پیشخور شده بود ، اکنون که حمله انجام شد و بسیار خفیف بود ، ترس بازار ریخت و هیجان کاذب بازار در حال تخلیه است.

هم‌اکنون‌ دلار در منوچهری به کانال ۶۵ هزار تومان بازگشته است، انهم درحالی که قیمت دلار در روزهای قبل به کانال ۶۹ هزار تومان پیشروی کرده بود؛ باوجود سقوط ازاد دلار همچنان دلال‌ها دنبال مشتری برای دلارهای خود هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***