آخرین نظرسنجی سراسری سی‌ان‌ان پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان می‌دهد ۴۷ درصد رای دهندگان آمریکایی به ترامپ و همین تعداد به هریس رای می‌دهند.

نظرسنجی سی‌ان‌ان: رقابت مساوی دونالد ترامپ و کاملا هریس در نظرسنجی ها

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، آخرین نظرسنجی سراسری شبکه سی‌ان‌ان پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر، نشان می دهد ۴۷ درصد رای دهندگان آمریکایی به دونالد ترامپ و همین تعداد به کامالا هریس رای می دهند.

این نظرسنجی به صورت تلفنی و طی ۲۳-۲۰ اکتبر با حاشیه خطای حدود ۳ درصد انجام شده و نتایج آن روز گذشته منتشر شد که نشان داد ۴۷ درصد رای دهندگان احتمالی از ترامپ و ۴۷ درصد دیگر از هریس حمایت می کنند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر (۱۵ آبان) یعنی حدود ۱۱ روز دیگر برگزار می شود و نتایج نظرسنجی های قبلی نیز حاکی از رقابت تنگاتنگ این دو رقیب است.

بر این اساس نتایج نظرسنجی های جدید رویترز/ایپسوس نشان داد در حالی که رای دهندگان نسبت به شرایط کشور بدبین هستند، کامالا هریس نامزد دموکرات ها با ۴۶ درصد در مقابل دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان با ۴۳ درصد با اختلافی بسیار اندک، پیشتاز است.

در حالی که نتایج نظرسنجی های ملی سیگنال های مهمی را درباره دیدگاه رای دهندگان نشان می دهد، اما نتایج مجمع گزینندگان در هر ایالت، فرد پیروز را تعیین خواهد کرد و نتایج انتخابات در ایالت های چرخشی نیز بسیار تعیین کننده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***