وزیر دفاع آمریکا در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با وزیر دفاع اسرائیل صحبت کردم تا اطلاعات به‌روز را درباره حمله نیروهای اسرائیل به اهداف نظامی در ایران دریافت کنم.

وزیر دفاع امریکا: اطلاعات درباره حمله نیروهای اسرائیل به ایران دریافت کردیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،وزیر دفاع آمریکا در پی حمله اسرائیل علیه ایران، از گفت‌وگو با وزیر دفاع رژیم صهیونیستی خبر داده و با نادیده گرفتن اقدامات تنش‌زای این رژیم در منطقه، از تداوم اقدامات تل‌آویو به بهانه «حق دفاع از خود» حمایت کرد.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا که در پی اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران در بامداد شنبه، با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت‌وگویی تلفنی داشته است، در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با «یوآو گالانت» وزیر دفاع اسرائیل صحبت کردم تا اطلاعات به‌روز را درباره حمله نیروهای اسرائیل به اهداف نظامی در ایران دریافت کنم.

آستین گفت: بر تعهد تزلزل‌ناپذیر آمریکا نسبت به امنیت اسرائیل و حق آن برای دفاع از خود تاکید کردم. روشن ساختم که آمریکا وضعیت ارتقا یافته نیروهایش برای دفاع از نظامیان آمریکا، اسرائیل و شرکا در سراسر منطقه را در مواجهه با تهدیدهای ناشی از ایران و سازمان‌های تروریستی تحت حمایت ایران حفظ کرده و مصمم است از هر بازیگری که تنش‌ها را بدتر کرده و درگیری در منطقه را گسترش بدهد، جلوگیری به عمل آورد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***