یک افسر امنیتی عراق گفت نخست وزیر و فرمانده نیروهای مسلح این کشور بر آمادگی نیروها برای مقابله با هرگونه حمله‌ای نظارت دارد.

فوری؛ نیروی های امنیتی در عراق به حالت آماده باش درآمدند

به گزارش سلام نو، یک افسر ارشد در نیروی امنیتی عراق اعلام کرد «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور شخصاً بر آمادگی انواع مختلف یگان‌های امنیتی نظارت می‌کند تا در برابر هر گونه تجاوز خارجی که ممکن است کشور را هدف قرار دهد، یک اقدام احتیاطی اتخاذ کند.

این افسر به روزنامه الاخبار لبنان گفت السودانی برای دومین بار از ستاد عملیات مشترک بازدید کرده و با رهبران امنیتی دیدار کرد تا از آمادگی نیروهای عراقی برای هرگونه حمله یا شرایط اضطراری که رژیم صهیونیستی ممکن است علیه عراق انجام دهد، اطمینان حاصل کند و اینکه تأکید کند عراق عرصه جنگ و تسویه حساب نیست.

این افسر ارشد حمله رژیم صهیونیستی به عراق را به چند دلیل رد کرد از جمله اینکه ایالات متحده آمریکا در حال حاضر به دنبال این است که عراق را از درگیری‌های منطقه در امان نگه دارد.

پیشتر دولت عراق ضمن محکومیت حمله ارتش دشمن صهیونیستی به ایران و ابراز همبستگی با تهران، نسبت به گسترش درگیری در منطقه هشدار داده بود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***