علی چینی می‌گوید در بازی خیبر اگر حسینی درون دروازه استقلال نبود نتیجه فاجعه‌بارتری برای آبی‌ها رقم می‌خورد.

علی چینی: استقلال از هم پاشیده است

تیم استقلال بعد از روی کار آمدن موسیمانه آفریقایی امید زیادی داشت تا در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با یک پیروزی مقابل خیبر شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن را به دست فراموشی بسپارد اما آبی‌پوشان در نمایش پرانتقاد سه گل هم از تیم خیبر دریافت کردند و متحمل یک شکست سنگین و غیرمنتظره دیگر شدند تا مشخص شود وضعیت تیم پرهوادار پایتخت بدتر از آن چیزی است که تصور می‌شد و پیشکسوت استقلال نیز در گفت‌وگویی به این موضوع اشاره کرده است.

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، گزیده صحبت‌های علی چینی در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال و شکست سنگین مقابل خیبر را در ادامه می‌خوانید:

  • {عملکرد بازیکنان استقلال} نمایش استقلال فاجعه بود. یک سری از بازیکنان اصلا متوجه نیستند در چه تیمی بازی می‌کنند. این تیم انگار از هم پاشیده است. حالا که فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم هواداران بودند که تیم فصل گذشته را دوم کردند. در همین بازی اگر حسینی نبود، فاجعه رقم می‌خورد.
  • {نمایش ضعیف مرادمند} بعضی از بازیکنان در باد هواداران خود و فضای مجازی خوابیده‌اند و اصلا نمی‌فهمند در چه تیمی حضور دارند. مرادمند در این بازی مثل آماتورها بازی کرد و دلیل اصلی گل خوردن آبی پوشان بود.
  • {بهترین شخص برای توضیح وضع استقلال} دفاع تیمی استقلال به شدت متزلزل و بد کار کرد. در ضمن در خط حمله هم نمایش خوبی نداریم. اصلا مهاجم تمام کننده نداریم. این را دوست خوبم آقای نکونام بسته و هر بازیکنی او خواست، جذب شده. در نتیجه بهترین شخص برای توضیح عملکرد این بازیکنان خود نکونام است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***