کوبا محل زندگی نویسنده مشهور آمریکایی، ارنست همینگوی، مکانی است که خلاقیت به آن دامن می‌زند. در این شهر پر ادویه، تاریخ، فرهنگ، موسیقی و سرزندگی، فعالیت‌های عاشقانه بی‌شماری برای انجام دادن وجود دارد.

 ماه عسل به کجا سفر کنیم؟

بهترین مقصدها را برای اولین سفر عاشقانه خود با شریک زندگی خود پیدا کنید.

چرا سفری غیرمنتظره را با شریک زندگی خود انجام ندهید؟ در اولین تعطیلات خود به عنوان یک زوج به مقصدی منحصر به فرد بروید که برای همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب شما خواهد داشت. خواه بازیابی کلبه‌ها و شهرهای قرون وسطایی باشد، یا از میان صخره‌های عبور کنید یا در کارولینای جنوبی به گذشته برگردید، ما به شما کمک خواهیم کرد. اگرچه این سفر ماه عسل نیست، اما دلیلی وجود ندارد که با آن مثل یک ماه رفتار نکنید.

بروژ، بلژیک

 ماه عسل به کجا سفر کنیم؟

مهم نیست در چه فصلی باشید، بروژ به خاطر فضای رمانتیک و جذابیتش مشهور است. بروژ از قوها در کانال‌ها گرفته تا مسیرهای سنگفرش شده شما را به دنیای افسانه‌ای سفر می‌دهد. اگرچه این شهر یک نقطه توریستی محبوب است، اما راهی دارد که به شما این احساس را می‌دهد که انگار شما و همسرتان تنها دو نفر در جهان هستید.

یک کالسکه عاشقانه در بروژ سوار شوید، یک پیت استاپ برای لذت بردن از شکلات بلژیکی، یا برای لحظاتی آرام و صمیمی روی پل عجیب عاشقان بر فراز دریاچه عشق قدم بزنید. اگر ترجیح می‌دهید روی آب بروید، می‌توانید در کانال‌ها با یک کاپیتان شادمانه بچرخید. روز را با بازدید از بلفری زیبا در میدان مارکت، بالا رفتن از ۳۶۶ پله برای تماشای مناظر پانوراما از شهر در برج راپونزل که قدمت آن به قرن ۱۲۰۰ بازمی‌گردد، به پایان برسانید.

هتل هریتیج که غرق در تاریخ است، در جوایز هتل‌های لوکس جهانی در سال ۲۰۱۹ به عنوان رمانتیک‌ترین هتل جهان انتخاب شد. این ساختمان بازسازی شده در قلب شهر قرون وسطایی واقع شده است و درست در کنار کانال‌های زیبا قرار دارد. اتاق‌ها راحتی و ظرافت را با هم ترکیب می‌کنند و اگر می‌خواهید شریک زندگی خود را شگفت زده کنید، می توانید شکلات، گل رز و شامپاین را به اقامت خود اضافه کنید.

در سه ستاره میشلین  که در مزرعه بزرگی در فاصله ۱۵ دقیقه بیرون بروژ واقعشده است، ناهاربخورید.

کانال‌ها در بروژ، بلژیک

شهرهای ساحلی، مناظر خوش منظره، ساختمان‌های پراکنده به رنگ پاستلی مشرف به دریای مدیترانه همه چیز آماده است و منتظر شماست تا آن را به یک سفر رمانتیک بعدی خود تبدیل کنید.

مسیر پیاده‌روی که در آن می‌توانید با آرامش به هر یک از پنج شهر با پای پیاده بروید را تجربه کنید.

چارلستون، کارولینای جنوبی

 ماه عسل به کجا سفر کنیم؟

تراس‌های رنگارنگ پر جنب و جوش، ایوان‌های اطراف، مسیرهای پیاده‌روی سرسبز با پوشش بلوط. چارلستون، کارولینای جنوبی چیزی شبیه جادوی فیلم است. وارد رمان نیکلاس اسپارکس شوید و از این شهر پر از عاشقانه دیدن کنید.

در این شهر قدیمی و پر از جذابیت جنوبی، سوار کالسکه‌ رمانتیک پالمتتو شوید، جایی که راهنما داستان پر جنب و جوش تاریخ زیبای ۳۰۰ ساله چارلستون را بازگو می‌کند. پس از آن، در شبکه گسترده‌ای از گالری‌های هنری چارلستون، از جمله موزه هنر گیبس، قدم بزنید، یا با دراز کشیدن در زیر درخت باشکوه بلوط ۴۰۰ ساله فرشته، از آثار هنری طبیعت قدردانی کنید.

 ماه عسل به کجا سفر کنیم؟

عمارت ونتورث بزرگترین هتل چارلستون است. نمایشگاه پرآذین دوم امپراتوری دارای سقف‌های سر به فلک کشیده، پنجره‌های تیفانی، شومینه‌های مرمری، لوسترهای کریستالی و گنبدی زیبا در پشت بام است.

این رستوران با تداعی عاشقانه مرکز شهر تاریخی چارلستون، شما را با ترکیبی از غذاهای مدرن و تاریخ غنی به وجد می‌آورد.

فس، مراکش

 ماه عسل به کجا سفر کنیم؟

فس که بازدیدکنندگانش را با بقایای قرون وسطایی، خیابان‌های باریک مملو از غذاهای معطر، میدان‌هایی با فواره‌های نفیس و پشت بام‌هایی که دریای مناره‌های شهر را به نمایش می‌گذارد، جذب می‌کند، مقصدی رمانتیک است.

کاتسوولدز، انگلستان

 ماه عسل به کجا سفر کنیم؟

وقتی صحبت از یک تعطیلات رمانتیک با کمی تاریخ گذشته باشد، سنگفرش‌ها و کلبه‌های عجیب و غریب هرگز خیلی قدیمی نمی‌شوند. دهکده‌های قدیمی، مملو از مغازه‌های محلی که از جذابیت حومه شهر سرچشمه می‌گیرند.

برای یک شب عاشقانه، بلیطی برای تماشای نمایشی در تئاتر بارن ۲۰۰نفری در سیرنسستر رزرو کنید تا در دنیایی زنده و تخیلی گم شوید.

به رستوران پورسلان در چلتنهام بروید که به خاطر غذاهای دریایی خوشمزه و پایدارش تحسین شده است.

هاوانا، کوبا

 ماه عسل به کجا سفر کنیم؟

کوبا محل زندگی نویسنده مشهور آمریکایی، ارنست همینگوی، مکانی است که خلاقیت به آن دامن می‌زند. در این شهر پر ادویه، تاریخ، فرهنگ، موسیقی و سرزندگی، فعالیت‌های عاشقانه بی‌شماری برای انجام دادن وجود دارد.

در اطراف پلازا ویجا در هاوانای قدیمی قدم می‌زنید که قدمت آن به سال ۱۵۵۹ باز می‌گردد. خانه باله ملی کوبا، نمای ساختمان که به دلیل معماری نئوباروک خود مشهور است، دارای چهار مجسمه از سنگ مرمر سفید است که هر کدام نمایانگر امور خیریه، آموزش، موسیقی و تئاتر هستند.

وینستون چرچیل، فرانک سیناترا و آوا گاردنر از جمله کسانی هستند که در طول سفر خود در اینجا اقامت داشته اند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***