با پیشرفت فناوری کیفیت وسایلی که در خانه های هر کدام از ما وجود دارد متحول شده و با پیشرفت فناوری هم زندگی برای ما راحت تری شده است.

بررسی ویژگی های کولر گازی بوش و تفاوت آن با سایر برند ها

 یکی از این وسایل که معمولا در هر خانه ای یافت می شود کولر گازی است که با فرارسیدن فصول گرم سال کارایی خود را بیشتر نشان می دهد وما با توجه به فضای اتاق نوع و توان کولر را انتخاب می کنیم که برای نمونه کولر گازی ۱۲۰۰۰ اینورتر بوش به خوبی می تواند هوای سالم را در  یک اتاق با مساحتی تقریبا کم فراهم آورد و جریان هوای سرد را برقرار کند .

کولر های گازی از جمله وسایل پرطرفدار هستند که معمولا در هر خانه ای یافت می شوند و باید آن را ضروری به حساب آورد این وسایل با گذشت زمان کارکرد های بهتری پیدا کردند و توانستند علاوه بر سرمایش با نصب فیلتر های جدید هوای سالم تر را در فضا به جریان درآوردند و نقش یک دستگاه تهویه را نیز برعهده بگیرند.

انواع برند های تولید کننده کوگازی ها 

کولرگازی ها در این چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کردند و به دلیل همین استقبال شرکت های زیادی به ساخت وسایل تهویه روی آوردند . هرکدام از برند ها سعی نمودند تا فناوری های اختصاصی و به روز خود را در ساخت این کولر ها به کار گیرند و برندی موفق شد که توانست کولر های به روزتری با تکنولوژی جدیدتر روانه بازار کند از جمله برند های فعال در زمینه تولید این محصولات می توان برند ال جی ، گری ، سامسونگ ، گری و بوش را نام برد هر یک از برند ها کولر های بی نظیری را به بازار عرضه نمودند. ما در این مقاله قصد معرفی برند بوش و چند جمله از محصولاتش را داریم .

شرکت بوش و کولر گازی های کم مصرف بوش

برند بوش یکی از برند های آلمانی است که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش در ایران نیز به خوبی شناخته شده است . برند بوش بیشتر شهرتش را مدیون محصولات خانگی سطح بالیش است که باید آنها را از لحاظ کیفیت واقعا بی نظیر دانست . شرکت بوش پس از چندین سال فعالیت به تولید محصولات تهویه و سرمایشی روی آورد و در این زمینه نیز توانست بسیار موفق عمل کند و کولر های گازی با کیفیت عالی به بازار عرضه نماید و انواع کولر گازی های دیواری یا همان اسپلیت دو تکه ، کولر گازی پنجره ای ، ایستاده ، پرتابل و داکت را روانه بازار نمود که ما سه عدد از آنها را به صورت جزئیبه شما معرفی می کنیم .

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اینورتر بوش 

کولر گازی ها بسته به توان خود تقسیم بندی می شوند و عدد بیان شده نشانه میزان قدرت این کولر در سرمایش است که کولر گازی ۱۲۰۰۰ بوش با قدرت سرمایشی ۱۲۰۰۰BTU می تواند یک اتاق با مساحتی برابر ۲۰ متر را خنک نماید این کولر دارای کارکرد دوگانه می باشد یعنی علاوه بر قدرت سرمایشی درای کارکرد گرمایشی نیز می باشد و می توان در زمستان نیز از گرمایش آن استفاده نمود . از نظر گرمایشی کولر گازی بوش ۱۲۰۰۰ دارای قدزت گرمایشی برابر با ۱۱۲۰۰ می باشد که می تواند یک اتاق را با همان متراژ بیان شده گرم نماید البته نباید از یاد برد که شیوه گرمایش آن با بخاری های سنتی فرق دارد و به صورت باد مانند گرما را در اتاق پخش می نماید .

خرید کولر گازی بوش کم مصرف

نحوه طراحی کولر های بوش 

یکی از نکات حائز اهمیت در کولر ها نحوه طراحی آنهاست که معمولا افراد حساس به آن بسیار اهمیت می دهند البته کولر با طراحی نامناسب دیزاین اتاق شما را به هم می زند .برند بوش در ساخت اسپایت هایش نهایت ظرافت را به کارگرفته و سعی شده مخصوصا پنل ها به شیوه ای ساخته شود که با هر دیزاینی هماهنگ شود و همخوانی پیدا کند . 

میزان مصرف انرزی کولر گازی ۱۸۰۰۰ بوش 

از نکات حائز اهمیت برای انتخاب کولرگازی ها میزان مصرف انرژیشان است البته عوامل زیادی بر آن تاثیر دارد. کولر گازی ۱۸۰۰۰ بوش به علت استفاده از موتور روتاری تا حد زیادی از میزان مصرف برق نسبت به سایر کولر کاسته شده است و جدا از این به دلیل استفاده از تکنولوژی اینورتر جزء کم مصرف ها به حساب می آید با ترکیبت نوع موتور و فناوری استفاده شده باید آن را یک کولرگازی کم مصرف شناخت .

از ویژگی های مثبت دیگر کولر گازی ۱۸۰۰۰ اینورتر بوش باید به نوع گاز مبردش اشاره نمود زیرا در سری های قبلی برای گازمبرد کولر از گاز R۲۲ استفاده می شد که یک گاز با سرمادهی پایین بود و به موتور فشار بیشتری وارد می کرد اما در این مدل از گاز سبک R۴۱۰ اسفاده شده که ضرری برای محیط زیست ندارد و علاوه بر آن قدرت سرمایشی موتور را بالاتر برده است . با وجود این گاز موتور می تواند سرمایش را سریعتر و کاملتر انجام دهد .

مکش هوا گرم 

برای ایجاد سریعتر هوای خنک در اتاق باید هوای گرم سریعتر به بیرون اتاق مکش شود که این امر در اسپلیت های بوش با مکش سه طرفه هوا انجام می شود . کولر هوای گرم را از طریق پنل مکش کرده و به موتور انتفال می دهد و جریان هوای خنک را پس از تبرید در اتاق جاری می کند که با مکش سه طرفه هوای سرد بسیار سریعتر جایگزین گرمای موجود در اتاق می شود و کاربر می تواند پس از روشن کردن کولر سریع هوای سرد را احساس کند .

بررسی کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر بوش 

از میان اسپلیت های با توان متوسط باید به کولر گازی ۲۴۰۰۰ بوش اشاره نمود که نه زیاد کوجک و نه زیاد بزرگ به حساب می آید این کولر با توانی که دارد می تواند برای هال و پذیرایی یا مغازه ای با مساحت تا ۴۰ متر مناسب باشد و سرمایش ان ها را به خوبی انجام دهد. برای کولر گازی اینورتر بوش ۲۴۰۰۰ کارکرد سرمایش، گرمایش قرار داده شده تا کاربر بتواند از آن علاوه بر تابستان در زمستان نیز استفاده نماید و در زمستان بتواند کارایی داشته باشد که همین قابلیت گرمایی آن را بسیار محبوب تر کرده است زیرا در برخی مناطق سرمای زمستان بسیار سخت نیست و می توان حتی با استفاده از بخاری برقی سرما را پشت سر نهاد که با خرید اسپلیت بوش ۲۴۰۰۰ دیگر نیازی به این مورد نیست .

خرید کولرگازی بوش با بهترین قیمت 

خرید کولر گازی بوش را باید یک انتخاب مناسب به شمار آورد زیرا ایتن کولر ها به نسبت برخی رقبا از امکانات بسیار بهتری برخوردارند که دز زمان کارکرد خود را بسیار بیشتر نشان می دهد . در زمان خرید اسپلیت باید هم به نوع آن و هم توان کارکردی آن اشاره کرد زیرا عدم همخوانی توان با مساحت اتاق می تواند باعث نارضایتی کاربر شود جدا از این ها باید کولر را از فروشگاه های مورد اعتماد و تخصصی عرضه کولرگازی به دلیل تجربه بیشتر آنها خرید.

فروشگاه اینترنتی تک اسپلیت یکی از فروشگاهای تخصصی عرضه و فروش انواع کولر گازی است که شما می توانید با مرجعه به سایت تک اسپلیت ( https://taksplit.com ) از میان کولر های موجود مدل مورد نظر را انتخاب کنید و در صورت تماس با فروشنده ها ضمن مشاوره رایگان مدل انتخابی را همرا با گارانتی معتبر ، ارسال درب منزل و پرداخت درب منزل دریافت نماید .

مشخصات کورلرگازی بوش

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید