استانبول شهری توریستی با جاذبه های گردشگری زیبا و مکان های تفریحی فراوان است، پارک دلفین یکی از کامل ترین، هیجان انگیز ترین و بزرگترین پارک های آبی استانبول به شمار می رود.

با پارک دلفین استانبول آشنا شوید

به گزارش سلام نو به نقل از کجارو، از دیگر پارک‌های آبی محبوب استانبول می‌توان به پارک آبی کلاب دلفین اشاره کرد که در سال ۲۰۰۱ در فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از کامل‌ترین و بزرگترین پارک‌های آبی استانبول است. برای اینکه یکی از هیجان‌انگیزترین روزهای خود در استانبول را تجربه کنید، می‌توانید به این مجموعه سری بزنید و بدون شک تجربه لذت‌بخشی خواهید داشت.

پارک آبی کلاب دلفین هفت استخر متنوع برای تمام سنین و سلیقه‌ها در نظر گرفته است. استخر مخصوص کودکان، استخر بزرگسالان، استخر همگانی، استخر موج، استخر واترپلو از جمله استخرهای این مجموعه به شمار می‌آینداز سرگرمی‌های دیگر این مجموعه ۱۲ سرسره متنوع و هیجان‌انگیز به نام‌های سرسره شاه کبرا، سرسره آناکوندا، سرسره سونامی، سرسره راکت، سرسره پیچشی، سرسره سقوط آزاد، سرسره‌های مخصوص کودکان و... است.

اگر به‌دنبال تفریحات متفاوت و جدید در یک پارک آبی هستید، می‌توانید از امکانات و فعالیت‌های دیگری مانند والیبال ساحلی، فوتبال صابونی و مهمانی برفی استفاده کنید که در پارک آبی کلاب دلفین در نظر گرفته ‌شده است. از تفریحات دیگر مجموعه نمایش دلفین‌ها و شیرهای دریایی در استخر مخصوص خود در ساعات معینی از روز است و علت نام‌گذاری این پارک آبی همین دلفین‌ها بوده‌اند. درمجموع چهار کوسه، سه فک و ۱۱ دلفین در این پارک نگهداری می‌شود؛ همچنین امکان شنا کردن در کنار این دلفین‌های بازیگوش و عکس گرفتن با آن‌ها برای همه وجود دارد. به‌منظور استراحت‌های کوتاه برای صرف نوشیدنی و غذا یا حتی خرید سوغات در داخل مجموعه کافه، رستوران و فروشگاه‌هایی در نظر گرفته‌اند.

از قوانین پارک آبی کلاب دلفین می‌توان به عدم استرداد هزینه و کنسلی بلیط، ممنوعیت استفاد از سرسرها برای خانم‌های باردار و بیمارهای قلبی، ممنوعیت همراه داشتن خوراکی و نوشیدنی، پوشیدن لباس و مایو مناسب اشاره کرد.

با پارک دلفین استانبول آشنا شوید

با پارک دلفین استانبول آشنا شوید

با پارک دلفین استانبول آشنا شوید

با پارک دلفین استانبول آشنا شوید

برای رسیدن به پارک آبی کلاب دلفین در نقاط مختلف استانبول، از جمله میدان تکسیم و فاتح، شاتل‌های رایگان در نظر گرفته شده است که می‌توانید در ساعات مشخص شده در ایستگاه مورد نظر حضور داشته باشید و توسط شاتل‌ها خود را به پارک آبی برسانید.

ساعات کار: فصول گرم سال (بهار و تابستان) ۹ صبح تا هفت عصر. لازم به ذکر است که این مجموعه در ماه رمضان نیز مشغول به فعالیت است.

قیمت بلیط ورودی: در طول هفته برای آقایان ۱۰۰ لیر و برای بانوان ۹۰ لیر، آخر هفته برای آقایان ۱۱۰ لیر و برای بانوان ۱۰۰ لیر، برای کودکان پنج تا ۱۲ سال در طول هفته ۵۰ لیر و آخر هفته ۵۵ لیر، ورود کودکان زیر پنج سال در همه روزهای هفته رایگان است.

آدرس: استانبول، محله اسن یورت، باغچه شهیر، محله اسنکنت، خیابان اونور گونر، مرکز بازی‌های آبی 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید