عکس‌های ماجراجویانه‌ای که در تعطیلات خود گرفته‌اید را با هم ترکیب کنید و یک ویدیوی شگفت انگیز بسازید.

چه طور حس خوب یک سفر خوب را برای همیشه حفظ کنیم؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: با یک دوربین SLR عالی، چیزی که به ذهن می‌رسد سفر و گرفتن زیباترین عکس‌هاست. با چنین دوربین شگفت انگیزی، بهترین چیزی که به ذهن می‌رسد، ثبت تک تک لحظه‌ها و موارد سفر است. بنابراین شما همه عکس‌های شگفت انگیز را دارید و با تعداد زیادی از آنها به خانه برگشته‌اید، بعد چه می‌کنید؟ گرفتن این عکس‌ها بیشتر از ذخیره آن‌ها در رایانه‌تان است. در اینجا به برخی از راه‌هایی که می‌توانید از عکس‌های شگفت‌انگیزی که در تعطیلات گرفته‌اید استفاده کنید، نگاهی می‌اندازیم.

۱. آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید

چه طور حس خوب یک سفر خوب را برای همیشه حفظ کنیم؟

یکی از بهترین مکان‌ها برای اشتراک‌گذاری عکس‌هایتان، فیس‌بوک است که غیرتهاجمی و کاملا تعاملی است. استفاده از آن رایگان است و می‌توانید تمام دوستان یا خاطراتی را که مربوط به آن عکس هستند تگ کنید. دوستان نیز می‌توانند در مورد عکس‌ها نظر داده و به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید به تعداد دلخواه عکس آپلود کنید و مطمئن باشید که با آنها بسیار سرگرم خواهید شد.

همچنین می‌توانید از Flickr استفاده کنید که عکس‌ها را ذخیره می‌کند و به شما امکان می‌دهد آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. می‌توانید انتخاب کنید که عکس‌ها را با استفاده از مجوز مشترک منتشر کنید، که می‌تواند برای تبلیغات استفاده شود. همچنین Photobucket و Picasa وجود دارد که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را ذخیره کرده و آنها را به صورت رایگان ویرایش کنید.

۲. آنها را چاپ کنید

چه طور حس خوب یک سفر خوب را برای همیشه حفظ کنیم؟

ممکن است فکر کنید که چاپ عکس‌هایتان اتلاف وقت و پول است، اما لحظات و عکس‌های خاصی هستند که نمی‌خواهید فراموششان کنید. شما می‌توانید عکس‌های خاص را روی کاغذ عکس چاپ کنید و مطمئن باشید که از تک تک لحظات آن لذت خواهید برد.

می‌توانید برخی از عکس‌ها را قاب کنید و آنها را به دیوار بچسبانید که همیشه با دیدن آنها خاطرات خاص را به شما یادآوری می‌کند.

۳. یک ویدیو ایجاد کنید

چه طور حس خوب یک سفر خوب را برای همیشه حفظ کنیم؟

می‌توانید تمام عکس‌های ماجراجویانه‌ای که در تعطیلات خود گرفته‌اید را با هم ترکیب کنید و یک ویدیوی شگفت انگیز بسازید. شما باید یک فیلمساز خوب داشته باشید که بتواند عکس‌ها را با هم ترکیب کند و آهنگی متناسب با لحظات داشته باشد. نرم‌افزاری که روی ابرها اجرا می‌شود و فقط از شما می‌خواهد عکس‌ها و یک آهنگ مورد علاقه خود را بارگذاری کنید، سپس بقیه را برای شما بپیچد. افکت‌های شگفت انگیزی دارد و ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای می سازد که به صورت رایگان انجام می‌شود.

۴. یک نمایش اسلاید ایجاد کنید

نمایش اسلاید، عکس‌ها را زیبا جلوه می‌دهد که می‌تواند مانند یک ویدیو عمل کند. می‌توانید از یک پلتفرم آنلاین استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد یک نمایش اسلاید ایجاد کنید. باید یک حساب کاربری داشته باشید، سپس عکس‌ها را آپلود کنید و استیکرها، انیمیشن‌ها یا متن‌هایی را انتخاب کنید که در نمایش اسلاید قرار داده شوند. می‌توانید یک آهنگ را اضافه کنید و آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، گزینه‌های بسیاری برای ویرایش وجود دارد. می‌توانید آن را به یک حساب DVD ۲ ساله ارتقا دهید و به شما امکان می‌دهد نمایش اسلاید را روی یک DVD رایت کنید.

۵. یک کتاب عکس بسازید

چه طور حس خوب یک سفر خوب را برای همیشه حفظ کنیم؟

شما می‌توانید تعدادی از شرکت‌ها را پیدا کنید که با توسعه آلبوم‌های عکس سفارشی سر و کار دارند. گزینه‌های زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که امکان ایجاد یک کتاب عکس دیجیتال را ارائه می‌دهد. هر گزینه خوب به شما امکان می‌دهد کتاب عکس را ایجاد کنید و آن را چاپ کنید و به هر کجا که هستید ارسال کنید. کمی تحقیقات نشان داده است که اکثر آنها برای یک کتاب عکس میز قهوه مقداری پول از شما دریافت می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید