در این دریاچه و کلوپ‌های ورزش‌های آبی ساخته شده در کنار آن، هم می‌توانید از مناظر آرام و آرام لذت ببرید و هم بخشی از وقت خود را در این دریاچه و باشگاه‌های ورزش‌های آبی ساخته شده در کنار آن بگذرانید.

مجموعه تفریحی دریاچه فشافویه!

سلام نو-سرویس گردشگری: مجموعه تفریحی دریاچه فشافویه در هجده کیلومتری آزادراه تهران قرار دارد. ورزش‌های آبی فقط در فصول گرم سال، از اواسط بهار شروع می‌شود و تا حدود اکتبر ادامه دارد. همچنین می‌توانید در فصول دیگر به مجموعه تفریحی دریاچه فشافویه بروید و به جای ورزش‌های آبی، از فعالیت‌های مفرح دیگری مانند اتومبیل رانی، پینت‌بال و اسب سواری لذت ببرید. در این دریاچه و کلوپ‌های ورزش‌های آبی ساخته شده در کنار آن، هم می‌توانید از مناظر آرام و آرام لذت ببرید و هم بخشی از وقت خود را در این دریاچه و باشگاه‌های ورزش‌های آبی ساخته شده در کنار آن بگذرانید. برخی از ورزش‌های آبی سرگرم کننده مجموعه تفریحی دریاچه فشافویه عبارتند از:

قایق سواری: قایق سواری یکی از محبوب‌ترین تفریحات در مجموعه تفریحی دریاچه فشافویه است. انواع مختلفی از قایق‌ها مانند قایق‌های موتوری، کایاک و اسلالوم برای شما در دسترس است.

اسکی روی آب: برای این کار دو تخته آبی جدا از هم به پای شما وصل می‌شود، روی آب می‌ایستید و یک قایق با طنابی که در دست دارید، شما را روی آب می‌کشد.

موز: این یک قایق بادی بسیار سرگرم کننده است که شبیه موز است. همراه با چند نفر دیگر روی آن می‌نشینید و دسته‌های آن را می‌گیرید. موتوری، موز را با طناب می‌کشد. سقوط از روی موز بسیار امکان پذیر است که این سواری را بسیار هیجان انگیز می‌کند.

جت اسکی: نوعی موتور آبی است که به قدری سبک است که به ندرت غرق می‌شود. با آموزش اولیه می‌توانید آن را روی آب سوار کنید و از یک تجربه هیجان انگیز لذت ببرید.

شاتل: سواری است که شبیه بشقاب پرنده است. روی آن می‌نشینید و در حالی که دسته‌های آن را گرفته‌اید به عقب تکیه می‌دهید تا در آب نیفتید. یک قایق موتوری شاتل را با طناب می‌کشد.

کیبل اسکی: این نیز نوعی اسکی روی آب است. برای انجام این کار، هر دو پای خود را روی یک تخته قرار می‌دهید و کابلی که بالاتر از سطح آب وصل شده است، تخته را می‌کشد.

فلای بورد: این یکی از هیجان انگیزترین سفرهای آبی است که تجربه خواهید کرد. تخته‌ها از نیروی پمپاژ آب استفاده می‌کنند تا شما را تا دوازده متر بالاتر از آب ببرند. می‌توانید آزادانه حرکت کنید و ترفندهای نمایشی را روی تخته اجرا کنید.

اگر قصد رفتن به مجموعه تفریحی دریاچه فشافویه را دارید، باید مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را طی کرده و از خروجی حسن آباد خارج شوید. این مجموعه تقریبا همه امکانات مانند پارکینگ، انواع جاذبه‌ها و رستوران‌های زیادی دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید