قلعه‌های قدیمی مناظر زیبای این کشور را تکمیل می‌کنند و آن را به یک مقصد توریستی محبوب تبدیل می‌کنند که در ترکیب با کشورهای اطراف مانند بلژیک و هلند اغلب از آن بازدید می‌شود. در ادامه با فهرست برترین جاذبه­های لوکزامبورگ، بهترین مکان­ها را برای بازدید در این کشور جذاب اروپای غربی خواهید یافت.

محله قدیمی شهر لوکزامبورگ

سلام نو-سرویس گردشگری: اگرچه لوکزامبورگ کشور کوچکی با تنها ۶۰۰۰۰۰ نفر جمعیت است که فقط حدود ۱۶۵۰ کیلومتر مربع را پوشش میدهد، اما تنوع قابل توجهی از جاذبهها و کارهای سرگرمکننده را برای انجام ارائه میدهد.

در حالیکه بسیاری از بهترین فرصت ها و نقاط دیدنی کشور در شهر پرجنب و جوش لوکزامبورگ قرار دارند که محله قدیمی آن در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است، بسیاری از شهرهای کوچک لوکزامبورگ به همان اندازه دوست داشتنی هستند و ارزش کاوش را دارند.

این کشور همچنین یک کشور بسیار آسان برای سفر است. چه با پای پیاده در پایتخت کاوش کنید، چه در حال برنامه‌ریزی برای یک تور رانندگی در حومه‌های زیبا باشید، یا در حال سفر به شهر با قطار باشید، هرگز مجبور نخواهید بود قبل از یافتن چیزی که ارزش دیدن داشته باشد، به مکان خیلی دوری سفر کنید.

قلعه‌های قدیمی مناظر زیبای این کشور را تکمیل می‌کنند و آن را به یک مقصد توریستی محبوب تبدیل می‌کنند که در ترکیب با کشورهای اطراف مانند بلژیک و هلند اغلب از آن بازدید می‌شود.

در ادامه با فهرست برترین جاذبههای لوکزامبورگ، بهترین مکانها را برای بازدید در این کشور جذاب اروپای غربی خواهید یافت.

  1. محله قدیمی شهر لوکزامبورگ

۴ جاذبه گردشگری برتر در لوکزامبورگ!

برای شروع کاوش در شهر زیبای لوکزامبورگ جایی بهتر از محله قدیمی تاریخی آن وجود ندارد. این مرکز شهر قدیمی به‌طور شگفت‌انگیزی که اغلب به‌طور محلی به آن ”داستاد“ می‌گویند، در سال ۱۹۹۴ بهعنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شد.

استحکامات باستانی چشمگیر این شهر همچنین جایگاه آن را بهعنوان یکی از مهمترین شهرهای مهم اروپا از نظر استراتژیک تضمین کرده است. این قلعه بهقدری تسخیرناپذیر بود که در واقع به آن “جبل الطارق شمال” لقب داده شد. اگرچه قلعه اولیه بین سالهای ۱۸۶۷ و ۱۸۸۳ برچیده شد، تأثیر آن بر محله قدیمی در همهجا مشهود است.

امروزه استحکامات قدیمی جای خود را به پارک‌ها و باغ‌هایی با چیدمان زیبا داده‌اند، در حالیکه خیابان‌های سنگ‌فرش شده آن با خانه‌ها و ساختمان‌های قدیمی جذاب پوشیده شده‌اند. این یک مکان عالی برای گذراندن چند ساعت کاوش در هنگام عبور از پلهای متعدد آن، از جمله پل تماشایی آدولف است که بهعنوان یک نقطه عطف شهر در نظر گرفته میشود. شما همچنین از بسیاری از کوچههای جالب عبور خواهید کرد.

  1. موزه ملی تاریخ و هنر، شهر لوکزامبورگ

۴ جاذبه گردشگری برتر در لوکزامبورگ!

اگر بخواهید شهر لوکزامبورگ را بر اساس کیفیت موزه‌هایش قضاوت کنید، هرگز جایگاه آن را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی اروپا نادیده نگیرید، این شهر همچنان در فهرست شهرهایی که باید حتما از آن دیدن کنید، رتبه بسیار بالایی خواهد داشت. در صدر این فهرست، موزه ملی تاریخ و هنر قرار دارد.

این موزه در منطقه تاریخی بازار ماهی، مرکز اصلی شهر واقع شده است. مجموعه‌های آن شامل اشیاء هنری، یافته‌های باستان‌شناسی، مبلمان، ابزار، سکه‌ها، اسلحه‌ها و اسناد مربوط به تاریخ کشور است که همگی در یک ساختمان جدید خیره‌کننده قرار دارند.

  1. کاخ بزرگ دوکال، شهر لوکزامبورگ

۴ جاذبه گردشگری برتر در لوکزامبورگ!

کاخ بزرگ دوکال یک مکان دیدنی در شهر لوکزامبورگ است که باید از آن دیدن کرد. این ساختمان رنسانس باشکوه متعلق به سال ۱۵۷۲ است و بهعنوان اقامتگاه رسمی پادشاه حاکم کشور، گراند دوک هنری، عمل می‌کند. این ساختمان بهعنوان تالار اصلی شهر در سال ۱۵۷۲ ساخته شد و تا سال ۱۷۹۵ این نقش را ایفا کرد تا اینکه در نهایت در سال ۱۸۹۰ بهعنوان محل دوکال بزرگ تغییر کاربری داد.

اگرچه این مکان هنوز خانه تماموقت دوک است، به عموم مردم اجازه داده میشود تا در طول تورهای سازماندهیشده ویژه که از اواسط ژوئیه تا هفته اول سپتامبر در دسترس هستند، فرصتی برای نگاه کردن به داخل آن داشته باشند، زمانیکه به یکی از پربازدیدترین جاذبههای شهر تبدیل میشود.

نکات برجسته این تور شامل فرصتی برای دیدن فضای داخلی شیک از جمله اتاق‌های تشریفاتی است که در مناسبت‌های مهمی مانند بازدید مقامات خارجی استفاده می‌شود.

  1. موزه هنر مدرن گراند دوک ژان، شهر لوکزامبورگ

۴ جاذبه گردشگری برتر در لوکزامبورگ!

علاقه مندان به هنر مدرن و معماری فوق مدرن باید از موزه عالی هنر مدرن گراند دوک ژان دیدن کنند. مجموعه های هنری معاصر آن از هنرمندان مشهور جهان آن را به یکی از مهمترین گالریهای هنری اروپا تبدیل کرده است.

این موزه از زمان افتتاحش در سال ۲۰۰۶، نقدهای تحسین برانگیزی را برای مجموعه بزرگ معاصر خود جلب کرده است. نکات برجسته شامل آثاری از هنرمندان مشهوری مانند بروس نائومان، اندی وارهول و جولیان اشنابل است که فقط چند مورد را نام میبرد.

این موزه علاوه بر آثار هنری دائمی در نمایشگاه، دارای نمایش‌های موقت و بازدیدکننده زیادی است. همچنین انواع برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی درجهیک، از جمله برخی از برنامه‌های آموزشی ویژه کودکان، در دسترس عموم است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید