۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 55437723

رامسر از دیدنی‌ترین شهرهای شمال ایران به شمار می‌رود در این میان با ما همراه باشید تا بدانیم تله کابین رامسر کجاست.

تله کابین رامسر کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: یکی از زیباترین مسیرهای تله کابین کشور را در خود جای داده است. از فراز ایستگاه بالایی تله کابین می توانید چشم انداز خارق العاده ای به رامسر، دریای خزر و شهرهای اطراف داشته باشید. شهربازی این مجموعه با داشتن دستگاه های به روز و هیجان انگیز یکی از شهربازی های مهیج شمال ایران به حساب می آید. در اینجا می توانید انواع تفریحات آبی و ورزش های موتوری را تجربه کنید. در ساحل این مجتمع می توانید با کشتی تفریحی، گشتی متفاوت در دریای خزر را تجربه کنید. تله کابین رامسر همچنین با داشتن یک شهربازی بزرگ مخصوص کودکان، مکانی جذاب برای بازی بچه ها و سفرهای خانوادگی به شمار می رود.

رامسر؛ تله کابینی مهیج و مفرح

یکی از معروف ترین مجموعه های تفریحی شمال کشور، مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر است که همه آن را با نام تله کابین رامسر می شناسند. مجموعه ای توریستی که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد و یکی از زیباترین خطوط تله کابین ایران در آن شروع به کار کرد.

تله کابین رامسر کجاست؟

تله کابین رامسر در این سال ها شهرت بسیاری پیدا کرده است و با گسترش فضاهای تفریحی-هیجانی، مراکز خرید و اقامتی، توانسته گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کند. امروزه این مجموعه از سه بخش ساحلی، کوهپایه و بام تشکیل شده و جاذبه های مختلفی مانند کلوپ تفریحات دریایی، زیپ لاین و پل معلق، کارتینگ، شهربازی، پینت بال را در خود جای داده است.

معروفترین و پرطرفدارترین بخش مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر، تله کابین آن است. خط کابلی که یکی از زیباترین چشم اندازها را در بین تله کابین های ایران در اختیار دارد و دریا را به کوه وصل می کند. ایستگاه پایینی این تله کابین در سمت ساحلی مجموعه قرار گرفته است و بعد از عبور از دره و دامنه کوهِ ایل میلی، شما را در ارتفاع ۸۰۰ متریِ پیاده می کند. در انتهای مسیر خط تله کابین، بر فراز بام رامسر، می توانید از غربِ شهر چابکسر تا شرقِ رامسر را زیر پای‌ تان به تماشا بنشینید و از منظره پیش روی تان لذت ببرید.

تله کابین رامسر کجاست؟

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر، دیدنی ها و تفریحات بسیاری را در خود جای داده است، به اندازه ای که بازدید و لذت بردن از تمام آنها به بیش از یک روز زمان نیاز دارد.

منطقه ساحلی تله کابین رامسر یکی از زیباترین و شلوغ ترین بخش های این مجموعه است. ایستگاه پایینی تله کابین، ساحل سنگی، ساحل صدفی، مراکز خرید، کلوپ های ورزشی و تفریحات آبی و آبنمای موزیکال در این قسمت مجموعه قرار گرفته اند.

امکانات

فروشگاه های صنایع دستی، بوفه، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، سرویس بهداشتی، دستگاه خودپرداز از امکانات این بخش محسوب می شود.

کشتی تفریحی

مایا نام کشتی تفریحی مجموعه تله کابین رامسر است و تنها شناور مسافربری و گردشگری دریای خزر محسوب می شود.

تجهیزات پذیرایی

تجهیزات پذیرایی کشتی مایا شامل وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به همراه موسیقی زنده می شود. این وعده ها در رستوران، فست فود، کافی شاپ و کافه قنادی این کشتی به مسافران ارایه می شود. هر دور کشتی در آب ۱ ساعت طول می کشد.

تله کابین رامسر کجاست؟

خرید و شکم گردی

اگر از علاقه مندان به خرید هستید بازدید از مرکز خرید بخش ساحلی مجموعه را به هیچ وجه از دست ندهید، برندهای مختلف پوشاک، وسایل خانگی، صنایع دستی و ... از مهمترین اجناسی ست که در این مرکز خرید به مشتریان ارایه می شود. همچنین در مجموعه تله کابین چه در بخش ساحلی و چه در بخش بام (ایستگاه پایانی تله کابین) می توانید به انواع رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ های متنوع دسترسی داشته باشید.

پل عابر پیاده معلق

زمانی که گردش تان در بخش ساحلی تمام شد، می توانید پیاده با استفاده از یک پل عابر به سمت دیگر مجموعه بروید. اگر هم ماشین دارید می توانید از زیرگذری که دو بخش ساحلی و کوهپایه را به هم متصل می کند، عبور کنید و خود را به بخش دیگر برسانید. اما قسمت جالب و تا حدی هیجان انگیز ماجرا پل عابر معلقی ست که این دو بخش را به هم متصل می کند. کف این پل عابر زمانی که بر روی آن حرکت می کنید تاب می خورد و این احساس را به شما می دهد که هر لحظه ممکن است بیفتید.

تله کابین رامسر کجاست؟

اگر هم تعداد افراد بیشتری بر روی پل حرکت کنند تکان های آن بیشتر می شود. اگر ترس از ارتفاع ندارید پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم عبور از روی این پل عبور کنید تا تجربه جدیدی به دست بیاورید.

محل قرارگیری تله کابین رامسر

تله کابین رامسر در نزدیکی شهر رامسر در استان مازندران قرار دارد. برای رسیدن به این مجموعه باید خود را به کمربندی شهر برسانید. پس از عبور از میدان شهید رجایی و پیمودن حدود پنج کیلومتر به سمت غرب، تله کابین رامسر با پل معلق و کابین‌هایش را خواهید دید.

تلفن: ۵۵۰۵-۰۱۱

آدرس: استان مازندران، کیلومتر پنج غرب رامسر، مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

از آنجا که پارک جنگلی هزار پله در ارتفاعات کوهستانی و بین ابرهای باران‌زا قرار دارد، می‌توانید در هوای خنک و سرشار از اکسیژن و صدای دلنشین پرنده‌های کمیاب، روح و جان خود را جلا دهید.

در صورتی که از گشت‌وگذار و تفریح در پارک خسته شدید، راهی دو کافی شاپ زیبای این محل شوید که با انواع خوردنی و نوشیدنی‌های متنوع، جای مناسبی برای تجدید نیرو است.

تله کابین رامسر کجاست؟

از آنجا که پارک جنگلی هزار پله در ارتفاعات کوهستانی و بین ابرهای باران‌زا قرار دارد، می‌توانید در هوای خنک و سرشار از اکسیژن و صدای دلنشین پرنده‌های کمیاب، روح و جان خود را جلا دهید.

در صورتی که از گشت‌وگذار و تفریح در پارک خسته شدید، راهی دو کافی شاپ زیبای این محل شوید که با انواع خوردنی و نوشیدنی‌های متنوع، جای مناسبی برای تجدید نیرو است.

بام رامسر در بالای هتل جنگلی و در طبقه ششم قرار دارد؛ ضمن اینکه رستوران بین‌المللی ایل میلی با چشم‌اندازی فوق‌العاده در طبقه سوم همین ساختمان، محل مناسبی بر زدودن خستگی و صرف یک وعده غذای دلچسب است.

دهکده کلبه‌های اقامتی در جهت شرقی پارک واقع شده که با امکانات رفاهی یک هتل چهار ستاره در دل جنگل برای استراحت گردشگران مهیا شده است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید