۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 55448424

اگر شما ساکن ایران باشید می‌توانید آدرس بستگان خود را در سایت ثبت کرده و محصول خود را سفارش دهید. همچنین اگر اکنون برای خرید کالایی پول ندارید، بهتر است آن را در قسمت علاقه‌مندی‌های ذخیره کنید و بعدا حتما آن را سفارش دهید.

مزایای خرید از ebay

سایت ebay توانسته میلیون‌ها کالا را در دل خود جای دهد. این فروشگاه اینترنتی آنلاین با فروشندگانی حرفه‌ای که گاه تا حدود 35% تخفیف برای مشتریان خود قائل می‌شوند، توانسته در صدر محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین قرار بگیرد. این وب سایت جهانی با استفاده از سیستم لجستیک هزینه‌های حمل و نقل و ارسال کالا را تا 40% کاهش داده است. همچنین این وب سایت در 30 نقطه از جهان دارای شعبه‌های فعال است. همین چند مزیت برای خرید از ebay، کافی هستند.

برترین مزیت های خرید از سایت ebay

برای خرید از ebay، مزایای زیادی وجود دارد؛ اما باید خاطر نشان کرد که ارسال مستقیم کالا به ایران ممکن نیست و برای انجام این امر باید از شرکت‌ واسطه‌ای مانند کاوان تامین کمک بگیرید. خرید از این وب سایت به راحتی از این طریق امکان‌پذیر خواهد بود و مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

  • مزایای رقابتی برای فروشندگان در کنار پیشنهاد کم‌ترین قیمت برای خریداران:

شاید در نگاه اول فکر کنید تنها مزیت خوب وب سایت ebay تنوع بالای محصول در آن است. در حالی که این تنها یکی از مزیت‌های خوب این وب سایت جهانی به حساب می‌آید. وب سایت ebay، امکان رقابت را بین فروشندگان با ارائه کم‌ترین قیمت فراهم کرده تا هر فروشنده بتواند با پیشنهاد قیمت کمتر محصول بیشتری را بفروشد. در مقابل خریدار با مقایسه قیمت‌های موجود برای یک محصول، می‌تواند با دستی باز محصول مورد نظر را با قیمتی کمتر خریداری نماید.

  • وجود اطلاعات کامل کالا در سایت:

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای وب سایت ebay وجود پیشرفته‌ترین تنظیمات در آن است. این سایت فروشگاهی آنلاین تمامی اطلاعات یک محصول اعم از قیمت، نوع، رنگ، جنس و... را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. شما با کمک این ویژگی می‌توانید در اینترنت و زمان خود صرفه‌جویی کرده و کالای مدنظر را راحت‌تر و بهتر پیدا کنید. سایت ebay پر است از کالاهایی در دسته‌بندی‌های مختلف مانند لوازم خانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و... که در نتیجه با توجه به وسعت کالاها، شما باید با کمک تنظیمات اطلاعات کامل کالای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

  • ذخیره محصول مورد علاقه در اکانت خود:

اگر شما محصولی را انتخاب کرده‌اید ولی حالا قصد خرید آن را ندارید؛ اصلا نگران نباشید. وب سایت  ebay این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید محصولات مدنظر را در اکانت خود ذخیره کرده و بعدا اقدام به خرید آن‌ها کنید. برای این کار تنها کافیست روی قلب هر کالا کلیک کرده و آن را در علاقمندی‌های خود ذخیره کنید.

مزایای خرید از ebay

دیگر مزایای مهم خرید از وب سایت ebay

بجز مزایای ذکر شده، خرید از ebay مزیت‌های دیگری هم دارد. این مزیت‌ها عبارتند از:

  • راحتی در خرید:

امروزه افراد در خرید کردن به دنبال راه‌های آسان و بدون صرف وقت‌های طولانی هستند. وب سایت جهانی ebay این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که در هر لحظه و هر جا و در هر شرایطی به راحتی امکان سفارش محصول و کالای مورد نظر خود را داشته باشند. این وب سایت به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان خود در هر نقطه از جهان است. شما بدون نیاز به حضور فیزیکی و اتلاف مدت زمان بسیار برای خرید می‌توانید تنها با چند کلیک ساده در محل کار یا در خانه سفارش خود را ثبت کنید.

  • امکان خرید هدیه و ارسال راحت آن:

اگر قصد هدیه دادن به عزیزان خود را دارید؛ اما از آن‌ها دور هستید، به راحتی می‌توانید از طریق ebay، بهترین هدایا را برای عزیزان خود سفارش دهید. اگر در ایران زندگی می‌کنید امکان ارسال هدیه از طریق فروشگاه‌های آنلاین داخلی را به خارج از کشور ندارید. در ایران و یا هر نقطه دیگر از دنیا به راحتی می‌توانید هدایای خود را از طریق سایت ebay سفارش داده و با ثبت آدرس مدنظر (به غیر از ایران)، خیلی راحت هدیه خود را در محل به شخص مورد نظر دهید.

  • کنترل بیشتر و بهتر بر روی خریدها
  • مقایسه قیمت‌ها و فروشنده‌های مختلف در یک حوزه
  • خریدی امن و به دور از نگرانی
  • امکان خرید برخی کالاهای آسیب دیده و یا معیوب به قیمتی کمتر از قیمت واقعی
  • انجام خریدهای خصوصی به راحتی و به دور از چشم دیگران
  • در امان ماندن از فروشنده‌های کلاهبردار

مزایای خرید از ebay

کلام پایانی

خرید از ebay برای شما مزایای مختلف و فراوانی مانند اطمینان از خریدی امن، ارسال هدیه، مطمئن بودن از کیفیت و اصالت کالا، دور بودن از فروشندگان کلاهبردار و... را در بر دارد. اگر شما ساکن ایران باشید می‌توانید آدرس بستگان خود را در سایت ثبت کرده و محصول خود را سفارش دهید. همچنین اگر اکنون برای خرید کالایی پول ندارید، بهتر است آن را در قسمت علاقه‌مندی‌های ذخیره کنید و بعدا حتما آن را سفارش دهید. این وب سایت امکان پیدا کردن نزدیک‌ترین فروشنده را هم برای شما فراهم کرده تا در هزینه‌های خرید و حمل و نقل به شما کمک کرده باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید