لازمه شرکت در نمایشگاه، داشتن غرفه‌ای جذاب است از این رو با ما همره باشید درباره غرفه سازی ارزان بدانید.

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

سلام نو پلاس: غرفه سازی، یکی از پر اهمیت ترین بخش برگزاری نمایشگاه غرفه داران است. تمام غرفه داران دوست دارند در روز برگزاری نمایشگاه، با ساخت و طراحی یک غرفه متمایز، باعث جلب توجه مشتریان و بازدید کنندگان شوند.

یکی از مواردی که برای ساخت غرفه اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار بکیرد، میزان بودجه است. غرفه داران باید با توجه به بودجه ای که برای ساخت غرفه در نظر گرفته اند، اقدام به غرفه سازی کنند.

غرفه سازی چیست

غرفه سازی یکی از راههای تبلیغ خدمات و محصولات است که به شکل و شمایلی جالب و متفاوت در محیط نمایشگاه طراحی و اجرا می شود. چگونه تجهیز غرفه سازی مهمترین بخش از تبلیغات نمایشگاهی و غرفه ارایی محسوب می شود که بایستی در کمال دقت و ظرافت انجام شود، بنابراین غرفه آرایی هنری است که باید تخصص را در اجرای آن ضروری دانست.

تبلیغات نمایشگاهی باید مدون و جامع و در عین حال کوتاه و مخاطب پسند باشد و به نوعی یک پوشش کامل برای کل بازدیدکنندگان را فراهم کند.

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

از این رو به صراحت می توان گفت: تبلیغات باید مناسب و بازگوکننده درست محصولات و خدمات شما باشد تا بتواند نتیجه دهد، داشتن اطلاعات کامل از کسب و کار، داشتن برنامه ریزی دقیق برای غرفه سازی و غرفه آرایی و برخورداری از یک طراح متخصص مهمترین کارهای شما برای اجرای غرفه نمایشگاهی است.

همچنین لازم است بدانید: یکی از بارزترین و ضروری ترین نکته ای که باید آن را در راس کار قرار دهید اینست که غرفه شما قرار است در کدام مکان قرار گیرد.

از این رو باید در شناسایی بهترین موقعیت سالن اطلاعات خوبی داشته باشید.

غرفه سازی ارزان

شرکت در نمایشگاه وغرفه سازی، مستلزم صرف هزینه است. هزینه های غرفه سازی چالشی است که تمام شرکتهای تجاری کوچک با آن مواجه اند. بسیاری از شرکتها برای جذب و حفظ مشتریان خود وابسته به حضور در نمایشگاه تخصصی خود هستند.

با وجود این، هزینه طراحی و اجرای غرفه موثر خصوصا در شرایط کنونی اقتصادی برای بسیاری از شرکتها طاقت فرساست. به همین دلیل مشارکت کنندگان نمایشگاه ها همواره به دنبال راهکارهایی هستند تا ضمن حضور در نمایشگاه، بتوانند هزینه های غرفه سازی را نیز تا حدی کاهش دهند.

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

در ادامه به چند راهکار موثر برای کاهش هزینه غرفه سازی به اختصار می پردازیم.

۱ – مشارکت در غرفه

سعی کنید در صنف خود همکارانی را شناسایی کنید که خانواده محصول یا خدماتتان یکی باشد ولی بازارهای هدفتان همپوشانی نداشته باشند. درصد کمی از فضای غرفه مربوط به معرفی برند و نمایش محصول یا خدمات شماست. بیشتر فضای غرفه به بخش بندیهایی جهت فضای مذاکره، انبار و پذیرایی اختصاص داده می شود. شما میتوانید در یک غرفه مشترک بخش معرفی برند و نمایش محصول یا خدمات مخصوص خود را داشته باشید و از سایر فضاها به صورت مشترک استفاده کنید.

۲ – استفاده از هویت بصری

برای شاخص شدن غرفه در نمایشگاه لازم نیست با شرکتهایی که بوجه های زیادی صرف غرفه سازی میکنند رقابت کنید. گاهی استفاده از یک هویت بصری سازمانی یا محصول در غرفه موثرتر خواهد بود. به دنبال عناصر جذاب محصول یا سازمان خود بگردید و از آن در طراحی غرفه خود استفاده کنید.

۳ – استفاده از طرح های مینیمال در غرفه

جوهره اصلی طرحهای مینیمال خلق فضای با ارزش و جذاب با کنار هم قراردادن فرمها و عناصر کم هزینه و ساده میباشد. در دنیای مدرن سلیقه جوامع بشری به سمت فرمها و عناصر ساده و قابل درک در حرکت است. سلیقه مخاطبان غرفه شما نیز از این امر مستثنی نیست.

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

۴ – استفاده از سازه های مدولار مدرن

هر روزه بیشتر شاهد استفاده از سازه های مدولار در نمایشگاهای بزرگ دنیا توسط برندهای معتبر هستیم.

سازه های مدرن مدولار به سازه هایی اطلاق می شوند که علی رغم داشتن ظاهری زیبا توانایی و قابلیت اجرایی بالایی دارند و از نظر هزینه اختلاف بسیاری با غرفه سازی های معمول دارند. یکی از خصوصیات مهم این سازه ها سرعت بالای نصب آنها در نمایشگاه است.

هدف شرکت های مختلف از حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی در قدم اول معرفی محصولات و خدمات آن هاست. بنابراین هر شرکت با اهداف اقتصادی، درآمد بیشتر و سودآوری و جذب مشتری پا به عرصه نمایشگاه می گذارد.

بنابراین نباید شرایط و هزینه ساخت غرفه به گونه‌ای پیش رود که شرکت ها را از اهداف خود در برپایی نمایشگاه دور کند.

گاهی هزینه ساخت غرفه به قدری زیاد است که افراد ترجیح می دهند در نمایشگاه حضور نداشته باشند و یا حضور خود را موکول به زمان دیگری کنند.

شرکت های غرفه سازی باید پا به پای صاحبین مشاغل مختلف، برای گردش چرخ اقتصاد کشور، رونق تولید و خدمات بهتر به بازدیدکنندگان، قیمت های معقولی ارائه دهند و تعرفه های خود را به صورت اصولی اعلام کنند.

هیچ کس نمی خواهد برای حضور در نمایشگاه، شرکت خود را متحمل بار مالی و یا هزینه های اضافی کند. همه به دنبال سود، رشد اقتصادی و درآمد بالاتر هستند. بنابراین دغدغه غرفه سازی ارزان و پیدا کردن راهکار هایی که بتوان به این هدف دست پیدا کرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قیمت غرفه سازی نمایشگاه

غرفه سازی نمایشگاهی به معنای ایجاد یک فضای محدود فروشگاهی برای مدت زمان موقت است. در گذشته غرفه سازی به شکل ساده و بی آلایش و با کمترین امکانات انجام می شد.

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

همین که فروشنده ها می توانستند با استفاده از یک سازه جداکننده چوبی یا فلزی فضای نمایشگاهی را بین خود و فروشنده مجاور، تقسیم کنند، یک غرفه ایجاد می شد. اما در حال حاضر غرفه سازی به حوزه علم طراحی و دکوراتیو وارد شده و آن را به امری پیچیده تبدیل کرده است.

به طوری که عنصر زیبایی به جزء جدایی ناپذیر غرفه های نمایشگاهی تبدیل شده است. به عنوان مثال سازه های مدولار هشت پر و اسپیس فریم ها به عنوان گامی نوین در صنعت طراحی و دکوراتیو غرفه سازی استفاده می شوند.

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

امروزه غرفه سازی با استفاده از تجهیزات و دستگاه هایی انجام می شود که سرعت طراحی را تا حد زیادی کاهش داده و در عین حال به زیباسازی غرفه های نمایشگاهی انجامیده است.

غرفه های نمایشگاهی باید بتوانند نیازهای بازاریابی و برندینگ شرکت ها را برآورده سازند. بنابراین شاخصه زیبایی و جذابیت یکی از مهمترین ویژگی های غرفه ها به شمار می رود که در زمان طراحی باید به آن توجه ویژه شود.

قیمت غرفه‌سازی نمایشگاه می‌تواند بسیار متغیر باشد و بستگی به عوامل متعددی داشته باشد. این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

اندازه و ابعاد غرفه: اندازه فیزیکی غرفه، یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت است. غرفه‌های بزرگتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

موقعیت نمایشگاه: نمایشگاه‌ها در مناطق مختلف برگزار می‌شوند و هزینه غرفه‌سازی ممکن است در مناطق مختلف متفاوت باشد.

طراحی و اجرا: پیچیدگی طراحی غرفه و میزان جزئیاتی که در آن وجود دارد نقش مهمی در تعیین هزینه دارد. طراحی‌های مختلف می‌توانند به تعداد مواد و زمان بیشتری نیاز داشته باشند.

مواد و تجهیزات: نوع مواد و تجهیزات مورد استفاده در غرفه (مانند پیشخوان، نمایشگرها، نورپردازی، مبلمان و …) نیز تاثیر دارد. مواد با کیفیت بالا و تجهیزات پیشرفته هزینه بیشتری دارند.

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

نیاز به خدمات اضافی: ممکن است مشتری نیاز به خدمات اضافی مثل حمل و نصب غرفه داشته باشد که نیاز به هزینه‌های اضافی دارد.

مدت زمان نمایشگاه: مدت زمانی که نیاز به نمایشگاه دارید نیز مهم است. نمایشگاه‌های بلندمدت معمولاً نیاز به غرفه‌های دائمی تر و پایدارتر دارند که ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

موقعیت مکانی غرفه در نمایشگاه: موقعیت جغرافیایی غرفه در نمایشگاه نیز تاثیر دارد. غرفه‌هایی که در مکان‌های برجسته‌تر و قابل دسترسی‌تر قرار دارند ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

اقتصاد عمومی: شرایط اقتصادی و نرخ ارز و مواد اولیه نیز می‌توانند بر قیمت غرفه‌سازی تاثیر بگذارند.

بهترین شرکت های غرفه سازی

شرکت غرفه سازی اشل سازان

اشل سازان را می‌توان به عنوان یکی از بهترین غرفه ‌سازان نمایشگاهی تهران نام برد. این شرکت که فعالیت خود را از سال ۸۹ آغاز کرده است در دو بخش غرفه سازی و طراحی داخلی مشغول است.

جالب است بدانید این شرکت تا کنون ۸۰۰ غرفه نمایشگاهی به اجرای در آورده است و بالغ بر ۲۰۰ پروژه در زمینه بازسازی و طراحی انجام داده است.

اشل سازان که یکی از شرکت های غرفه سازی تهران است که دارای گرید A در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی است.

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

در مورد بحث غرفه سازی که بیشتر مورد نظر ما است می‌ توان به قابلیت اجرایی ساخت غرفه تا ۵۰۰۰ متر در هر نمایشگاهی اشاره کرد که خود این عدد گواهی است بر این که چرا ما اشل سازان را در لیست بهترین غرفه ‌سازان نمایشگاهی تهران قرار داده‌ایم.

اشل سازان دارای سایت فوق العاده جذابی است که ما به شما پیشنهاد میکنیم به آن سر بزنید و نمونه کارهای انجام شده را مشاهده بفرمایید و ادعای ما را تایید کنید. شما در سایت ویدیوهایی از مراحل غرفه سازی نمایشگاهی و طراحی و ساخت غرفه خواهید دید که خالی از لطف نیست. همچنین در کنار بررسی غرفه سازی تهران که در اینجا می توانید بررسی کنید، اطلاعات زیادی در زمینه نمایشگاهها و زمان برگزاری میتوان یافت.

شرکت برسا دیزاین

شرکت برسا دیزاین دارای ۲۵ سال سابقه در طراحی ساخت غرفه های نمایشگاهی می باشد ، این شرکت دارای گرید A می باشد، و همچنین دارای نمونه کارهای بسیار زیادی در نمایشگاه های مختلف می باشد:

مزایای برسا دیزاین:

-سابقه کاری و تجربه بالا

-نمونه کار های زیاد

-طراحی و ساخت غرفه هایی با کیفیت بالا و خلاق

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

نقاط ضعف برسا دیزاین:

-هزینه بسیار بالا در طراحی غرفه

-طراحی وبسایتی که کاربر را گمراه می کند و واکنشگرا نبودن وبسایت و یا به بیانی وبسایت و نمونه کارها در دیوایس های دیگر قابلیت نمایش ندارند.

شرکت غرفه سازی سهلان نما

این شرکت در سال ۱۳۷۱ وارد حوزه صنعت غرفه سازی نمایشگاهی و محصولات مرتبط، مبلمان و پارتیشن اداری شد. نگاهی به وب سایت شرکت شما را با تنوع محصولی و منحصر بفرد آنها آشنا میکند. به دلیل این تنوع محصولی ما آن را در زمره یکی از بهترین غرفه سازی تهران قرار داده ایم.

از جمله محصولات منحصر بفرد که باید نگاه ویژه ای به آن داشت چادر های آلومینیومی بدون ستون است که این محصول برای اولین بار در ایران از سوی شرکت غرفه سازی تولید شده است.

بقیه محصولات را میتوان تحت عناوین زیر نام برد.

  • پارتیشن فریم لس (Frameless Partition)
  • پارتیشن دو جداره اداری کلیپ
  • سازه نمایشگاه مستر (ماکسیما)
  • کف سازی، سن، استیج پیش ساخته
  • خانه، دفتر و انبار پیش ساخته

و سایر محصولات که هر کدام از این محصولات در غرفه سازی نمایشگاهی ، دارای مزایای بسیار زیادی هستند که ما به شما توصیه میکنیم برای اطلاع یافتن از سایر محصولات و نیز آشنایی با مزایا و نمونه کار ها به سایت این شرکت مراجعه کنید و طراحی و ساخت غرفه این شرکت را بررسی نمایید.

بهترین شرکت های غرفه سازی + غرفه سازی ارزان

ردیف نام شرکت تایید نهایی توسط معاونت فنی ومهندسی
۱ اشل سازان هرمس
۲ ارگ طالع توکا ایرانیان
۳ ارنا طراحان تیوا پرداز
۴ افرنگ آرا کوشا
۵ اکتیران
۶ البالو طرح مبنا
۷ امرتات سازه لوتوس
۸ ایده پردازان مهرآسا
۹ ایده سازان دهناد
۱۰ ایده طراحان کندو
۱۱ ایده نو ستاره آریا
۱۲ ایده های روشن مسیحا
۱۳ ایران نوین کیش
۱۴ ایستا فراز آرمان
۱۵ آپادانا فرادید
۱۶ آتی طرح رادیس
۱۷ آدلان مهر آذر
۱۸ آرایه صنعت کاکتوس
۱۹ آرتین نو اندیشان فردا
۲۰ آرشیت سازه کارا
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    ***