همراه باشید و درباره فعال شدن موتور ایده‌پردازی یوتیوب با هوش مصنوعی بدانید.

رونمایی یوتیوب از هوش مصنوعی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا

به گزارش سلام نو آنطور که دیجیاتو نوشته است در دنیای پرشتاب امروز، تولیدکنندگان محتوا برای ایده‌های جدید به چالش کشیده می‌شوند. یوتیوب، به عنوان غول اشتراک‌گذاری ویدیو، با رونمایی از یک ابزار هوش مصنوعی جدید، به کمک این قشر از کاربران خود آمده است.

این ابزار چه می‌کند؟

  • ایده‌های نو: این هوش مصنوعی خلاق، با بررسی علایق مخاطبان و ترندهای روز، ایده‌های جدید و بکر برای تولید محتوا به شما ارائه می‌دهد.
  • موضوعات ناب: هوش مصنوعی یوتیوب، موضوعاتی را به شما پیشنهاد می‌کند که تاکنون به آن‌ها توجه نشده و پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب دارند.
  • شروع خلاقانه: هوش مصنوعی یوتیوب با ارائه نکات و راه‌کارهای خلاقانه، به شما در شروع فرایند تولید محتوا و غلبه بر چالش‌های ذهنی کمک می‌کند.

چه کسانی می‌توانند از آن استفاده کنند؟

در حال حاضر، این ابزار در مرحله آزمایشی قرار دارد و فقط برای کانال‌هایی که ویدیوها را به زبان انگلیسی منتشر می‌کنند، قابل دسترس است. با این حال، در صورت موفقیت‌آمیز بودن این طرح، یوتیوب آن را برای زبان‌ها و مخاطبان بیشتری ارائه خواهد کرد.

چگونه می‌توان به آن دسترسی داشت؟

برای بررسی در دسترس بودن این ابزار، به بخش Research در یوتیوب استودیو مراجعه کنید.

رقابت در دنیای هوش مصنوعی

گوگل در زمینه موتور جستجو با رقیب قدرتمندی به نام OpenAI روبرو است که به زودی از موتور جستجوی ChatGPT خود رونمایی خواهد کرد. با این حال، یوتیوب به عنوان یکی از سرویس‌های محبوب گوگل، پتانسیل بالایی برای ارائه ابزارهای هوش مصنوعی کاربردی به کاربران خود دارد.

در ماه‌های گذشته، یوتیوب ابزار دیگری را نیز به Creator Studio اضافه کرده بود که به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا به طور شفاف به کاربران خود اطلاع دهند که کدام قسمت‌های ویدیو با هوش مصنوعی تولید شده‌اند.

هوش مصنوعی یوتیوب، نویدبخش آینده‌ای روشن برای تولیدکنندگان محتوا است. با کمک این ابزار، می‌توانید ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای را به مخاطبان خود ارائه دهید و در دنیای پررقابت یوتیوب، جایگاه خود را تثبیت کنید.

نکات قابل توجه:

  • این ابزار در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و ممکن است برای همه کاربران در دسترس نباشد.
  • برای استفاده از این ابزار، به یک حساب کاربری یوتیوب و دسترسی به یوتیوب استودیو نیاز دارید.
  • زبان مورد نظر این ابزار در حال حاضر انگلیسی است، اما در آینده به زبان‌های دیگر نیز ارائه خواهد شد.
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید