دوستی اضافه کرد: یکی از مسائل هم شهرستان خرید دستگاه ام آر ای بود که با اعتبار آن ۸۰ میلیارد خریداری شد و ۱۰ میلیارد تومان نیز بابت ساختمان و زیر ساخت های این مجموعه تامین و در این سفر به مردم شریف تحویل شد.

چه طور در طرح نهضت ملی مسکن سریعتر صاحب‌خانه شویم؟

استاندار هرمزگان در جمع بندی سفر یک روزه خود به پارسیان اظهار داشت: امروز در ادامه سفر به شهرستان های مختلف و دیدار بی‌واسطه با مردم استان در خدمت مردم شریف پارسیان بودیم، در ابتدا ملاقات عمومی در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا ، مهدی دوستی گفت: قریب به ۱۰۰ نفر از مدیران استان در شهرستان پارسیان حضور پیدا کردند و به صورت بی واسطه از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کردند.

دوستی بیان کرد: عمده ترین مسائلی که در دیدارهای بی‌واسطه مطرح شد بحث ‌زمین‌های موات، بحث اشتغال در صنایع فعال منطقه، زیرساخت‌های آموزشی و گمرکات بود و در مباحث تجاری نیز موارد مختلفی بیان شد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: در دور اول سفر به شهرستان پارسیان ۸۵ مصوبه داشتیم که از این تعداد ۷۲ مصوبه انجام شده، یک مصوبه قطعی است و تلاش داریم ۱۲ مصوبه دیگر را بتوانیم عملی کنیم تا شرمنده مردم نشویم.

دوستی اضافه کرد: یکی از مسائل هم شهرستان خرید دستگاه ام آر ای بود که با اعتبار آن ۸۰ میلیارد خریداری شد و ۱۰ میلیارد تومان نیز بابت ساختمان و زیر ساخت های این مجموعه تامین و در این سفر به مردم شریف تحویل شد.

وی با اشاره به بازدیدش از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان پارسیان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه ها در حد متوسطی است و آن هم متأثر از دو آیتمِ روند اجرا و آورده‌ی مردم است از این رو اگر مردم آورده های خود را ساماندهی کنند روند کار نیز سرعت بیشتری خواهد یافت و زودتر صاحبخانه خواهند شد.

استاندار هرمزگان اذعان کرد: در بازدید از منطقه ویژه پارسیان، مگا پروژه‌های میلیارد دلاری، جی تی ایکس و آن تی یوم نسبت به بازدید قبلی پیشرفت قابل توجهی داشتند و کارگاه ها با تقریبا ۱۰۰۰ نفر نیرو فعال بودند، همچنین پروژه آب شیرین کن پیشرفت ۴۰ درصدی داشت، اسکله ها تقریبا تمام شده و یک پست اسکله نیز در حال احداث است که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهندرسید.

عالی ترین مقام اجرایی استان هرمزگان تاکید کرد: مجموع پولی که تاکنون برای پروژه‌های پارسیان پرداخت شده است بیش از ۴ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید